Skate Memorabilia

Mä oon jälleen saanu haalittua itelleni näin joulun alla jotain fiilisteltävää. Väkevä Stevien setti koristamaan mun työhuonetta. Stevien ekoja DGK pro dekkejä, ja sen ekat DC pro kengät jotka julkastiin vuonna 2000, ja on saanu inspiraation Jordan 12 mallista joka taas julkastiin vuonna 1997.




Yks mun frendi kenen kans skedesin nuorempana sikana hoiti mulle toissapäivänä neitsyen Aestheticsin Rob Welshin dekin. Nää tuli Suomeen bout joku 2002, ja me liekitettii ihan sikana niiden Ryde or Die Vol.1 leffaa joka myös jäi firman vikaks pätkäks... Löysin senki filkan onneks DVDllä Hong Kongista 4 vuotta sitten ettei tarvi pelkää et VHS kuluu puhki.




Kaikki nää kamat on tullu bout näihin aikoihin, ku nää kuvat on otettu.. Löysin kellarist jotai vanhoi skedekuvia printteinä, joitaki käytetty lehdis, joitaki ei. . . Kingei aikoi.



1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Ah, mitä nostalgiaa nuo liian isot housut. Kuka keksi, että jätkät pistää nyt pillit jalkaan ja nuo maailman kuumimmat housut laitetaan naulaan?? Vaadin miehille heti takaisin 5 numeroa liian isot housut!