Läbö aamis

Viikonloppusin on siistii ku on aikaa aamul oikeesti käyttää aikaa sen aamiaisen tekoon, toisin ku arkisin. Viime viikonloppuna tuli ikävä New Yorkissa ja Losissa nautittuja aamiais pannareita, ja Saran kans alettii tuumasta toimeen. Lopputulos erittäin hyvä! Resepti löyty yhelt toiselt blogilt, kiitos tästä.

Maailman parhaat pannarit muuten saa IHOPista, käykää kuolaamassa! Tuolla mul on ollu tapana käydä vetää läskit aamiaiset sillo ku oon ollu Hollywoodissa, koska IHOP sattuu olee just tien toisel puolel mun hotlasta, kupissa.

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

ASIAA!

Vaahterasiirappi ja letut/pannari plus kahvi = täydellinen la. aamu. Pätee myös krapulan hoitamiseen. :D

Anonyymi kirjoitti...

AAA! tuli niiiin nälkä :D pistin ton blogin kirjanmerkkeihin niin pääsee kattoo ton reseptin myöhemmin ja kokkailee iteki :) thx!

Anonyymi kirjoitti...

Maple Joe on sunnuntai aamuisin mun paras ystävä! (:
Kiva blogi sulla! Vasta kuulin tästä yhteiseltä ystävältämme ja alampas lukea vanhoja postauksiasi läpi!
T.krokotiili tyttö (;

V kirjoitti...

nam!mä käyn jo toisen kerran kuolaa tota sun aamupalaa!!

Diamonds and Pearls kirjoitti...

Anonyymi:
Hah, ite ei o tullu juotua aikoihin etten ees muista (onneks) millasta on olla darrassa, mut siitä huolimatta. Pannarit toimii khyl!

Ria:
Mä tiedän! mulla on sama fiilis, alkaa aina tekee mieli noit ku näkee ton kuvan.. se on paha .. paha.. vielku ois saanu jostai oikeita freshei mansikoit tai isoi vadelmia ni ois sopinu tohon hyvi!
Kandee kyl oikeesti käydä surffaa tol safka blogil, sielt saa hyvii vinkkei, ja ideoita!

a:
Kiitoksia, mä en edes monille kavereille ole kertonu tästä blogista, tää on ihan mun omaa kivaa. Kiva jos tykkäät! Pysy kanaval.

Caroline: Hahahaaa! Sopii kuvaan ku säki oot tollane samanlainen herkkuperse ku mä :)

Vitsi näin jälkeenpäin ois ehkä pitäny tehä taikinasta vähän paksumpaa ni ois tullu läbömpiä pannareita, ens kerral sit!