SAPOKKA

Mä kävin viime viikolla Kotkassa, jossa sijaitsee yks mun ihan lempi paikoista koko Suomessa. Täs mestassa on niin sanotusti Feng Shui enemmän ku kohdallaan, ja aina vaan kun oon vähänkään siellä päin on mun pakko päästä käymään Sapokassa.
Siel on man made vesiputous ja nättejä siltoja, ja ylipäätänsä tosi kliiniä. Sapokka on yks niitä paikkoja johon ei tarvi ku astua sisään ja tulee rentoutunu olo.
Kuvat paikasta kertoo varmasti enemmän kuin tuhat sanaa.

Jos oot lähelläkään Kotkaa, suosittelen lämpimästi visiittiä.



6 kommenttia:

R kirjoitti...

Mä asun Kotkassa! :) Sapokka on kyl ehkä Kotkan paras paikka. Varsinki illal ku ne valot on päällä!:p

Laura kirjoitti...

Itse olen Kotkasta kotoisin ja on jotenki kiva lukee, ku joku 'ulkopuolinen' hehkuttaa omaa kotikaupunkiani! Sapokka on kyl ihan mielettömän hienosti suunniteltu. :)

Anonyymi kirjoitti...

Heippa, onko Rennotusblogi herralle tuttu? :)

Anonyymi kirjoitti...

Enta halwe kteer !

Anonyymi kirjoitti...

Yöllä tää kaupunki on ihan mieletön..

Anonyymi kirjoitti...

oi vitsi, mun isovanhemmat asuu ihan tossa vieressä ja lapsena käytiin aina mummon kanssa sapokassa. ihan parhaita lapsuusmuistoja sieltä:)