BOSCOLO

Milanossa oli vetiset kelit ku mä olin siel, ja koitin sit keksii sit muuta tekemistä, ja ku museot ja kaupat oli koluttu, päätin mä viettää mun vikan illan rentoutumalla Boscolo hotellin kylpyläostastolla. Boscolot on taidepainotteisia design hotelleja, ja kans Milanon biksi on jo itsessään yks taideteos. Ulkoa ihan basicin näkönen harmaa julkisivu ei paljasta mitä kaikkea sisältä löytyy.

Shampanja baarin halki kaarevia portaita alas, jossa alkaa kimaltelemaan kaikenlaiset värit pylväiden värikkäistä peileistä, ja silmät menee solmuun jos yrittää seuraa mistä mihin toi kromiparru oikee menee. Alakerrassa Spa-osaston aulassa on hullun värikkäitä sohvia ja Crackin Art Groupin jäniksiä pitämässä vahtia. Seiniä koristaa värikkäät teokset jotka tukee sohvien värejä.

Kylpyläosasto on grottomainen, ja mä sain olla siellä pitkään yksikseni kaikessa rauhassa. Saunoja on muutama erilainen, klassista ja turkkilaista. Kylpylän keskipiste on kuitenki upee pooli, jota kähmii isot valkoset lonkerot, ja avaruuspallot joilla on tapetoitu seinät. Koko poolin toine reuna oli jacuzzia, ja siin oli mukava lillua. Jääaltaasta pysty välillä käydä hakemassa jäitä jos halus vilvotella. Ja walk in suihkuun pääs ku käveli valopisteiden päälle. Sinisen valon kohdalta tuli galsaa ja punasen kohdalta kuumaa. Mä chillasin siel oman aikani ja otin viel skidit päikkärit löhötuoleissa, ja booom!
Relaxation. 

















1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Miks mulla tuli tuosta mieleen Austin Powers?