Nike Free Run+ 2 ID

Aikaa sitten mun puhelin soi, ja lähetti kerto tuovansa mulle pakettia. Mä tiesin mitä odottaa ja olin fileis. Nike Free Run+ 2 jotka tilasin Pääsiäisenä toimitettiin. Mä leikin aikani Nike ID palvelussa, jonka jälkeen mä päädyin aika pervoon valintaan.

Mä halusin solidin värin, joita ei pahemmin juoksukengissä normaalisti näe. Pääsiäinen tietysti toi pirteetä Tweety´n keltasta mieleen, ja mä lähin sillä liikenteeseen. Mä aika usein juoksen kans joko sika aikasin aamulla, tai taas sit tosi myöhään... Kaheksan kertaa kymmenestä mul on aika tummat vaatteet kans ni halusin kirkkaan värin joka toimii kans pienenä heijastimena reflektiivisen matskun kans.
Läppään brodettiin KID KADI, joka kuvaa sitä pientä skidii mun sisällä joka ei millään haluu kasvaa isoks.

Kenkänä tää on yks mukavimmista kengistä mitä oon ikinä jalkaan vetäny, ja tykkään juosta sillä. Hieman pleinimmällä värillä tän kans vois heilua vaikka denimit jalassa kylillä.




Me kuvattiin viime viikolla hauska pieni projekti, josta pian lisää. Tätä prokkista voi kans seuraa Nike Running Finlandin Facebook sivuilta. Ottakaa haltuun!

Ei kommentteja: