Halloween to Hollywood

Viime viikonloppuna me juhlittiin Halloweenia ystävien kanssa, ja mä pääsin vetää niskaan tän mun Stich puvun jonka ostin muutamalla shillingillä Harajukun kirpparilta Tokiosta viime kesänä. Erittäin viihtysä ja huvittava asu, ja ainoa onepiece suit minkä mä suostun pukemaan päälle.
Mikskä te pukeuduitte Halloweeninä?

Mun reissuputki saa tänää jatkoa.. Mä istun parhaillaan Helsinki- Vantaalla ja nautin ilmasesta lentokentän Wi-Fistä, 12 minuutin päästä alkaa boardin Munchenin koneeseen, mistä mä suuntaan klyyvarin reiluks viikoks Los Angelesiin.. Amerikka on maa jossa langatonta nettiä löytyy, joten toivottavasti voin ruokkia blogia myös materiaalilla pitkin matkaa.
Holla.


1 kommentti:

Fedu kirjoitti...

waaaw are you in LA right now ?? if yes you are lucky i miss the warm weather and sun , helsinki iss sooo grey :( even people look grey:( happy blogging to you!