Fileis Ku Phileas Fogg

Mun piti tehdä artikkeli mun tän hetkisestä matkakuumeesta joka on alkanu potkimaan ku reissuun lähtöön on enää vajaa 2 viikkoa mut en ehtiny eilen lisää muutaku tän yhen kuvan joka on lähtöpäivänä otettu Kanadassa Whistleriltä... Tota 5 tähden maisemaa ois ihan mielellään tuijotellu viel muutaman päivän..
Matkakuumeesta kuullaan ehkä vielä... Mä normaalisti tuuttaan näit netist löytyneit videoita vaa Twitterini kautta pihalle mut nyt on tullu niin helmii klippei vastaan et mun on pakko iskee nää tänne. En kauheena tykkää käyttää "löydettyä sisältöä" vaan yritän tuottaa ite mahdollisimman paljon mut nää klipit ansaitsee kyl oman hetkensä. Toivottavasti tykkäätte.










Aika pahalla kysymyksellä tää Neiti X rikkoo jään....

WTF!?


Seuraavaks voittajien paketit postiin ja matkakuume jatkuu.

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

hei kirjota sitte tänne jotain siitä balin reissusta koska oon ite lähössä sinne keväällä niin ois kiva kuulla vähä vinkkejä missä kannattaa käydä :)

Anonyymi kirjoitti...

hei haluisik kertoo mikä ton vikan biisin nimi on?

Diamonds and Pearls kirjoitti...

Anonyymi:
Khyl, varmasti kirjotan reissuraporttia tänne aina kyllästymiseen asti.

anonyymi:
Asher Roth - She Don't Want A Man (feat. Keri Hilson)