Air Jordan III : True Blue

Mä oon viimiset kaks vuotta metskannu Jordan kolmosia täydentämään mun kenkäkokoelmaa. Mä digaan ykkösistä, nelosista, kutosista ja seiskoista, mut kolmosissa on sitä jotain. Ne oli ekat Jordanit ikinä mis oli ikkuna kantapääs. Ne oli ekat Jordanit mis käytettiin elefantti kuosii. Täst kengäst on kans sanottu et se on kuulemma olli Jordanin lempikenkä, ja faktana sillä on ollu nää jalassa monissa tärkeissä tapahtumissa mm. 88 vuoden donkkausskaboissa, jotka se voitti.

Tinker Hatfield on suunnitellu kicksit ja ne julkastiin aluperin vuonna 1988, ja ne retrottiin sitten vuonna 94 jollon ne ei saanu viel kovaa suosiota. Sit uudestaa 2001, 2003 ja 2007 jne. .
Näiden viime vuosien aikana ne on noussu ihan hullun suosituiks. Syy miks mä en näit aikasemmin ole saanu hankittuu on et ne on aina myyty loppuun sillee et mä en ole saanu omaa kokoo mistää, ja kaikki re-sale stiflat lähentelee jotai 300$, ku kaupassa näist saa maksaa 150$. .

Nää julkastiin just ku olin Milanossa ja Roomassa visiitillä, ja sain viimein hoidettua nää mun rosteriin. Kaunista valkosta nahkaa, sinisillä ja punasilla detskuilla. Elefantti nuolee nauhoja täydentää varvaspaneelia.
Perfect.

Complex teki jonki aikaa sit jutun kans Jordan kolmosista, ja siin on tuotu esiin julkisuudenhenkilöitä kenel näit on bongattu. Aina Lily Allenista Kanyeen jne. .
Tsekatkaa se täält.





Curren$y sporttaa täs näit samoi kicksei.


1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

millane suhde sul on koriksee? ooks ite pelannu yms. ?