Löytöjä vintiltä

Kävin jonki aikaa sitte kirrparil myymäs pois vanhaa roinaa, ja kävin jopa vanhempieni luona tonkimassa vintiltä joitain vanhoja kamoja joita nyt oli mahdollisuus muuttaa paperiks, tai niinku se sit loppujen lopuks osottautu et siel ei kyl paljo paperi liiku vaan se on ne hilut mil siel ne kaupat tehään...
Anyway, tein täl vintti keikal sellasia löytöjä et oksat poies! Mun Pops on joskus ollu DJ, ja löysin siel oman faijjan vanhan De La Soulin vinyylin jota ite vielki fiilistelee nii paljon et oon joskus ostanu kyseisen levyn aiheisia vaatteitaki. Mä en siis tietenkään omista vinyyli soitinta mut koneelt löytyy koko De Lan diskografia, olin kuitenki nii fileis täst vinyylist et se ei päätyny kirppari pöydälle vaan omaan kotiin! Ylhääl olevas kuva on Lemar & Dauleyn t-paita joka on obvi tehty tän levyn grafiikoista, alla on Nike SBn samaisen 3 Feet High and Rising albumin grafiikoista tehdyt Dunkit, ihan fileis, niist sais ebaystä tai muista hustlaus kaupoist hyvät massit nykypäivänä mut se ei kuulu mun tyyliin.
Toine vinyyli löytö oli Technotronicin Turn it up sinkku. Levyn kansi on melkee parempi ku itse biisi joka on kans kyl aika törkeen hyvä mut... kattokaa noit releit, ihan kupissa, jotku sanoo jopa saavissa! Fly!

Tsekatkaa ne vetää tän biisin livenä Brasseissa vuonna 1990, täst videost voi pöllii moovei viikonloppua varten!!

Ei vitsi pakko tääki oli tähän iskee..

Ei kommentteja: