Ehkä täydellinen sunnuntai...????

Sunnuntai aamuna, rankkojen koti-bileiden ja Lahden yön jälkeen oli kiva nukkua pitkään ja herätä omalta möksältä. Oli pakko käydä kokeilemassa kovan uhoamisen jälkeen vettä mut se oli niiin sika kylmää et päädyin loppujenlopuksi ylämökkiin lämpimään suihkuun, parempi näin. Kävin hakemassa ystäväni lahden keskusta, ja kävimme bile isäntien luona pyörähtämässä josta tarttu kourallisen kokoinen seurue mukaan darrasia kanssakulkijoita.
Me kaivettii kaapista kaikki sapuskat jotka oli jääny lauantailta, ja alettii herkuttelee. Mä kaivoin myös mun aarrearkusta kilon paketin karitsan valkosipuli pippuri marinoitua karetta, mun personal feivöritti. Menkää hakemaan omanne Reinin lihasta Hakaniemen hallista, 39,50€ /kilo, parasta mitä rahalla saa.



Grilli kävi kuumana muutaman tunnin ja siinä jokainen söi itsensä kylläseks ja samalla vähän paistateltii päivää siinä samalla ku sulateltii safkoja. Olin säästäny sunnuntaille perjantaina hakkimani järvi- golfpallot jota tykkään hutkia sinne kohti vastarantaa. Mukana oli muutama kaveri joka ei ollu ikin ees pitäny golfmailaa kädessä ja kaikki halukkaat pääs kans lyömään. Sokerina pohjalla ajeltiin vielä mun radio-ohjattavalla veneellä nii pitkää ku akut anto periks, muutama Rick Ross fani kyhäs jopa veneen kannelle miniatyyri Rick Rossin golf tiistä ja kävystä, ja sit alko sspeeeding. Oli niin siisti ja lepposa päivä et koko ajomatka stadiin takas olin kyl pelkkää hymyy. Illalla vielä vaikka väsy oli kova tsemppasin itteni Three 6 mafian keikalle Nosturiin, se oli ihan kupissa, toivottavasti näit tälläsii päivii tulee viel monta tänä kesänä!

Ei kommentteja: