Lounas uudessa Aleksanterissa

Helsingin keskustaan avattiin hiljattain uusi Sokos hotelli Aleksanteri, jonka yhteydessä on ravintola Fransmanni. Koska mulle oli jääny yksi voucheri reissusta joka toimii 12€ arvoisena S-ryhmän ravintoloissa päätin näin kivana tiistaipäivänä käydä koeajaa paikan.
Itse ravintola ei nimenperusteella ollu kauheen houkutteleva, mutta mielikuva pirstaloitui täysin ku pääsin sisään, arvelinkin että tollanen mesta joka on ihan Bulevardin kupeessa ei voi olla perus Fransmannin näkönen mut en mä tällästäkää osannu odottaa. Ihmisiä oli mukavan vähän, palvelu pelas, ja päätin tilata härkäruukun uuniperunalla.
Safka tuli aika nopee ja eikä odotus käyny pitkäks siinä ihmetellessä sisustusta. Siinä oli mukava syödä, olin varmaa paikan nuorin, kaikki muut asiakkaat oli pukumiehiä ja vanhoja leidejä jotka keskusteli tulevan kesän kukkaistutuksista. Ruoka makso 14,20€ ja mun voucherin jälkee maksettavaa jäiki se 2,20€. Ei paha, kiva paikka mut ilman mun voucheria oisin varmaanki päätyny johonki iiihan muualle.

Pippuroitua härkää herkkusienien kera ja uuniperuna.
Iha kiva sisustus, ei oikee näytä Fransmannilta

2 kommenttia:

Madde kirjoitti...
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
Diamonds and Pearls kirjoitti...

se oli vähän ku keittoo mut siel oli enemmän kamaa ja ruukku kuulostaa paremmalta ku keitto.