Tän kesän kovat

Kesä alkaa Pekka Poudan mukaan huomenna torstaina, ja nyt kannataaki varauta sen mukaisiin kenkiin. Viime syksynä tuntu siltä et jos sul oli vähänki eriväriset kenkulit ni jengi katto sika pitkään ja ihmeissään, tänä keväänä tuntuu et porukka on tullu rohkeemmiks ja kaupoissaki värikäiden kenkien tarjonta on lisääntyny sen myötä. Mä oon rokannu tän kevään näit vesiväri paletista löytyviä värejä, ja viimisimpänä lisäyksenä löysin nää Gourmetin vihreet.
Oikeelt vasemmalle, keltaset: DC striker velcro TE Union Five about 100€, siniset & punaset: Lakai Telford Union Five 85€, vihreet Gourmet Grey Market supply Lasipalatsissa joku 160€.

Sandaalit on vähä ku huivi tai pipo talvel, niit voi olla kilo kaupalla kaapissa ku ne ei maksa about mitää. Nää kahet sandaalit on vaan yhet monien joukos mut silti ne on erottunu mun mieliks, ja jos raaskin ni tuun pitämään molempia todella paljon. Olin Losissa viime marraskuun vika viikko ja olin ostoksilla yhes skeittikaupas ja ku olin maksamas mun hupparia ni se myyjä kysy et haluunko sandaalit olin vaa heeelll yea! ja sit se kaivo noi purkkarisandaalit nätissä Creative Recreationin boksissa mulle ja sain ne kaupanpäälle. Ne menee kans vähän samaan kastiin niiden mun skeitti/purkkarikenkien kans jotka aikasemmin mun blogil, joten näidenkin kanssa Hangon Reggeton on se sana.

Vasemmalla olevia vihreitä sandaaleja olin metsästäny joka puolelta! monilta ulkomaan reissuilta ja netistä, löysin ne Amazonista mut toimituskulut ois ollu joku 70€, ja hetken mietittyäny ajattelin et ehkä en kuitenkaa maksa sandaaleista sitä 110€. Onneksi samaisella Losin reissulla kävin surffauksen mekassa Huntington Beachillä, ja siel oli rannal ihan törkeen kokosia surffikauppoja, ja siel kierrellessäni satuin törmäämään näihin mun kauan etsimiin släbäreihin. Voi pojat mikä fiilis oli ku näin ja löysin oman koon piikin perältä, huh huh. Nää sandaalit on aika golf henkiset niinku kuvasta näkyy, molemmissa sträpeissä on paikat 2 tiille ja mukana tullut tii toimii myös lyijykynänä, nappi toimii merkkaus merkkinä, pohja on päällystetty tekonurmella joka on aika kivan tuntunen jaloissa, sekä "golfpallo" kantapäässä vaimentaa mukavasti. Olin lopuks nii fileis näist et ostin kolmet! Yhet meni kyl tuliaisiks mun golf kaverille mut anyway.
Kaiken lisäks siel liikkeessä oli KAIKKI kamat -20%, joten ei ees tuntunu pahalt, eli Jack´s surfboards hunington beachillä, Reefin Mulligan sandaalit 39,95$ plus tax.


Ei kommentteja: