We got a right to paaaaarrtttyyyyy

Ku sukukokous oltiin saatu purkkiin Kariston (se on Lahdessa) illassa, päätin lähtee muutaman paikallisen ystäväni järkkäämiin koti-bileisiin. Itse en ees muista koska olisin viimeks ollu kunnon koti-bileissä, ja nää nyt vetiki sen riman aika korkeelle. Paikkana oli omakotitalo ihan Lahden juna-aseman vieres jossa oli about 250 neliöö ja kolme kerrosta, siin asuu kolme jäbää joil on jokaisel day-to-day oma kerros. Siellä oli soittamassa Basso gaalassa vuoden DJks valittu Sami Merinen aka Mista-S jolle oli hoidettu kunno PA vehkeet mestoille, paikallisesta yökerhosta Divasta oli palkattu ovelle joku 200 kilonen mafioson näkönen sikaniska joka pamautti pihaan Chrysler 300sella.

Mä olin aivan villinä mun karvasten kavereiden kaa

Käjet kattoo niinku ei mittäää rajjaa
Juhlakansaa


Jokaisessa kerroksessa oli aikamoinen meininki koko illan ja kävijöitä oli about 150, Sami soitti hyvää musaa ja pihalla oli grilli kuumana. Seuraavana päivänä ku käytii katsastaa asukkaiden kisakunto oli 2 talon asukkia hukassa, parketilla sentin kurakerros, ikkuna rikki, käsikaide portaista irti, matot solmussa, eritteitä ympäriinsä ja piha täynnä darrassa hajoilevia juhlijoita, eli ihan törkeeen hyvät bileet!! Seuraavana päivänä pojat soitti jolleki tutulle siivoojalle ja maanantaiks oliki jo sitte koko talon siivous sovittu 50€, ihan hyvä diili. Mikäli talon perusta kestää ni ens vuonna on varmaa (toivottavasti) uudet bileet, ja mä oon aivan saletisti menossa!

Ei kommentteja: