Lomo Love

Mä ostin Hong Kongista tälläsen Holga 120 CFN multicolor lomokameran ja oon nyt ottanu kokonaiset 3 120mm filmirullaa kuvia ja tässä niitä nyt sit ois. Aika old school fiilis venaa et joku kehittää sun kuvat, varsinki ku kuvat on otettu ulkomailla ja kehitys tapahtuu vast himas... Himmeetä miten ajat on muuttunu...

Tää on Hong Kongista, tuplavalotin yhen ruudun kahesta pilvenpiirtäjästä ja vähä viel heiluttelin rakkinetta kylkijäisiks.
Olis pitäny vissii olla jalusta, mut se onki yks näiden kuvien siisti puoli, nää voi ollaa tällee vähän päin helvettii ja se ehkä sit just on se juttu.
Sara hukassa Honkkarissa.
iiinn thee yeeerrr twooothhoouusaaaaaaaannndd...... Vuosi 2857, ei vaan siis huonenumero 2857 Islands Pacific Hotel Hong Kong.
Don´t belive the hype. And the fake neither.
Mä en syty syksyyn liikaa, mut ohan se nätti.
Digaan enemmän Dunkin Donitsin Rinkilöistä vaan ei ne loista yhtä kirkkaasti ku Lintsin. Kaksi vuotta kestänyt käännyttäminen ja pom pomien heilutus johti takin kääntöön ja musta tuli kuin tulikin HIFK mies huolimatta omasta Narri historiastani.
Kaikilla tässä maailmassa ei ole Siwaa ihan siinä vieressä muistakaa se.
Tuplavalotusjuusto vai valotustuplajuusto?
Joku oli Beirutin lentokentällä laittanu joko baarijakkarat kattoon tai lamput väärinpäin ei pysty muistaa miten päin se oli.
Beirutissakin pyöritään ympäri maailmaa symmetrisesti.
Mä teen ostokseni täällä koska siel on paras kalatiski.
Kuinka monta luodinreikää teiän talossa on? Kuinka onnekas sinä olet? Kuinka onneton silti olet? Mun digikamera hajos ku oltiin Balilla, ja muutenki olin jo kesästä asti sisimmissäni halunnu viedä asiaa eteenpäin koska mä oon huomannu tykkääväni ottaa valokuvia, vaikka ne olisikin tyhmiä turistikuvia, me like.

Mä sit menin ja ostin Lomon Hong Kongista ja klassisesti 15min myöhemmin ku olin tehnyt ostokseni tuli vastaan kauppa jossa vastaavia myytiin halvemmalla. Klassinen.

Nää kuvat on poimittu mun elämäni ekojen 3 filmin joukosta. Tulevaisuudessa toivosin et voisin itse olla tyytyväisempi kuvien laatuun ja nyt aion laittaa teippiä kameran selkään et toi vaaleensininen raita menis himaan.

Mun eräs ystävätär on auttanu mua paljon tän mun uuden "harrastuksen" kanssa (Kiitos Emmi!) ja hänen ja Kirsikan kädenjälki on miltein aina jopa kadehdittavan kaunista näin alottelijan silmin.

Kannattaa käydä katsomassa:
Mä diggaan täst videosta. Naisten lyömisestä en niin. Varsinki jos kysees on Ri Ri!

6 kommenttia:

Aino Lähde kirjoitti...

Nä filmikuvat on ihan sairaan hienoja, ihanan old school :P

Anonyymi kirjoitti...

Hhai! löysin tän blogin randomly mut on pakko sanoo et ihan mieletön, on niin kiva lukee juttujas ja mielipiteitäs + musiikki on jess!

Please keep up the good work ja piristä meidän päiviä :)

-valentina

Anonyymi kirjoitti...

Saran tyyli on HUIPPU sun myös

E kirjoitti...

Seurusteletteko vielä Saran kanssa?

Anonyymi kirjoitti...

Näin sut EMA viewing parteissa, meinasin tulla moikkaa!:D

Anonyymi kirjoitti...

Haluaisitko vähänkertoa et mikä toi lomokamera siis oikein on? Mikä hintaluokka tollasella on ja mistä semmosen saa ostettua?

PS. Love your blog