Valpurinpäivä

Vappu on ovella, mieli on maassa, käsi on paketissa, aurinko on piilossa, juhlamieli on hukassa. Oikeestaan noi kaikki on ihan väärissä paikoissa ku mis "pitäs" olla.

May Day tosiaan on ihan kulman takana ja alkuperäsenä pläninä oli lähtee juhlimaan ja laskemaan Rukalle niinku viime vuonna mut lekuri sano et "Tu Eres Loco" ku kysyin et voikohan tän käden kans laskea.. eli taidan olla jumissa Uudellamaalla tän vapun.. Koska yks tän blogin pääaatteista on hyvän levittäminen, suosittelen teille nyt hyvää kuplivaa Valpurinpäiväksi. Mun hyvä ystäväni joka on alkossa töissä suositteli tätä mulle ja sen jälkeen en kyl o koskenu enää kertaakaan niihin Ballet tai Frexhensheirer pulloihin.

Gancia Asti painii kuitenki samas sarjas niiden kans hinnan puolesta, toi 0,75 pullo maksaa jonku 10€, ja on suoraan paras skumppa hinta/laatu suhteeltaan. Ja mä oon kyl aika ahkerasti maistattanu tota kaikis mun bileis sun muissa kissanristijäisissä, eikä viel o tullu ketää vastaa joka siit ei tykkäis!

Gancia on hieman hunajainen, rusinainen ja sopii kans arkisiin juhliin. Mä ite tykkään siit koska se ei o kauheen kuivaa, mä en tykkää niist kuivista seteistä jota tarjoillaa aina joka paikas jotka vetää naaman vieterille, ja tää on kans sellasta miedosti kuplivaa.
Kävin maanantaina pyörähtämässä X-Zibitin keikalla The Circuksessa, oli ihan hauska nähä se keikka mut ei se kyl kauheesti säväyttäny. Muutenki ei kauheen ajankohtainen artisti.


Nyt kun tosiaan onnistuin tyrimää tän mun oikeen käden niinku edellisen postaukseen tutustuneet jo tietääkin niin yritän saada vastaukset teidän kysymyksiin vapun jälkeen.

Mut viel voi tosiaan iskee kysymyksiä vapun alla, ja ne otetaan myös edelleen huomioon. Iske siis kysymys joko kommenttina boksiin tai sähköpostilla osotteeseen:

diamondsandpearlsblog@gmail.com

Ei kommentteja: