Viimein Mä Löysin Sen

Prison Break meni tauolle (nyt se onneks tulee taas), samoin kuin Entourage, ja Californication.. Sen jälkeen oon ollu vailla sitä jotain telkkarista, tai oikeastaan koneelta..
Olin kipeenä jonku viikon putkeen ja katoin uuden 90210 koko ekan tuotantokauden, se ei kuitenkaan ollut sitä jotain mitä etin.
Yritin kattoa Gossip Girliä mut en päässy siihen oikee messiin. Heroesista katoin ekan jakson joka sit jäi siihen. Lostista katoin ikuisuus sitten 2 ekaa tuotantokautta mut nyt se menee jossain sadannessa enkä oikeen enää oo kauheen fiilareis siit.. 2 And a Half Menin kolmas tuotantokausi mul on koneella, mut se nyt on mitä on, ihan hauska mut se ei kuitenkaan tyydytä mua täysin, eikä täytä sitä aukkoa jota tässä yritän täyttää. Senkin ohjelman löysin ihan randomisti ku viimeks Losissa kävin Warnerin studioilla ja pääsin käymään niissä lavasteissa ni ajattelin vilkasta et minkä ihmeen ohjelman lavasteis sitä oikee käytiin..

Mut nyt.

Nyt mä löysin sen ohjelman joka toimii oivallisena korvikkeena uuden Entouragen, ja Californication uusien tuotantokausien odottamisen aikana, sen nimi on Eastbound & Down.

Se on HBO:n uus komediasarja sellasesta vanhasta baseball starasta jonka elämä on ottanu aika ison käännöksen mut se ei kuitenkaan ite ole ehkä vielä tajunnu sitä. Hommat ei mee ihan niinku ne ennen on menny ja Kenny Powersilla on vaikeuksia sopeutua "normaaliin" elämään ilman mitään julkisuutta, joka luo aika hauskoja tilanteita..
Oh Yes, Im Down.

Ei kommentteja: