Kirkas Viikonloppu

Mä kävin tänää hakemassa duunin printteriin mustetta Verkkokaupasta kohtaloikkain seurauksin. Pelihyllyn kohdalla tuli stoppi ja nyt ku hommasin muutama viikko sit pleikka kolmosen oon taas innostunu pelaamaan, enkä van sitä vaan kaikkii muitaki mun konsoleita, ja mukaan tarttu taaas jotain.. Mä lähen viikonlopuks reissuun ja joudun varmaan jonki verran taas lentokentillä lorvimaan niin ostin seuraks alle 20€ GTA Vice City Storiesin joka sijottuu aika Miami henkisiin maisemiin. Toivoisin et vuoden 2010 aikana pääsisin viel näkee ne maisemat livenäki.

Toinen mikä tarttu mukaan on NBA 2K10 joka on viel 10th year anniversary peli, nice! Mä en ikin oikee ole oppinu pelaa PESsiä tai NHL pelei, tai oikeestaa mitää urheilupelei konsoleilla, mut tähän mä tuun uppoutumaan. Ihan fileis tästä! Eikä siitä ainakaan haittaa ole et pelin kannessa komeilee LA Lakersien oma Kobe Bryant. Ihan sairasta miten todellisen näkösiä nää pelit nykyään on, tsekatkaa tää.


Mä tosiaan lähen huomenna tekee tän vuoden ekan ulkomaan matkani, ja lennän Saksaan Frankfurttiin. Siel on Brightin messut jotka on täl hetkel Euroopan ehkä parhaat messut skeittaukselle, ja siel on myös street wearille ja sneakereille omat osastot. Siellä on esillä 2010 syksyn tarjonta, siistii päästä näkee mitä sielt on tulossa. Oon tosi innoissaan noista messuista. Täl kertaa siel on kans fixi näyttely joka on kans aika mielenkiintonen. Mä en ole ennen käyny Frankfurtissa transithallia pidemmällä, ja otinki huoneen kivasta design hotellista jossa on kylpylä samassa. Ens viikolla mä isken kehiin sit raporttia reissusta ja messuista. Tsekatkaa tää Bright winter 2010 traileri.


Oikeen mukavaa viikonloppua kaikille!
Tää biisi on nielutauti polin uus tunnari!

Ei kommentteja: