RICKY RROOZZAAYYY TEFLON DOON

Tätä päivää on odotettu kuin kuuta nousevaa. Rick Rossin neljäs studio albumi julkastiin tänäänn tiistaina 20.7.
Albumin nimi on saanu nimensä legendaarisen mafioson John Gottin mukaan jota kutsuttiin Teflon Doniks.
Levyllä vierailee mm. Kanye, T.I, Ne-Yo, Drake, ja Jay-Z plus monia muita..
Mä oon tänää non stoppina kuunellu levyä ja joutuu nauttia kyllä.
Suosittelen.


Sit vaa leffaa odotellessa....

Joutu aamul pistää päälle Diamondin ja Maybach Music Groupin collabo paidan. Pelkkää hymyy!

Täs on levyn toka sinkku B.M.F. (Blowin' Money Fast)" !!!
Bujaka! Tää on yks mun lempi biiseistä levyllä.


Mä oon edelleen todella katkerana siitä että missasin Rossin keikan ku se oli Suomessa, olin silloin töiden takia reissussa, en o päässy sen asian yli vielkään. Nyt pitää vaan toivoa et se tulis johonki edes Stokikseen keikalle mihin vois lähtee kattoo sitä.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Voi sua ku et oo päässy keikalle, ku oot joutunut reissaan johonki siistille duunireissulle. Voi sua! Et saa näköjään säkään ihan kaikkee.
T.nim.katkeraa viiniä

Anonyymi kirjoitti...

Officer Ricky :/