Forumin Blogikirppis Vol. 2

Mä on menossa ens sunnuntaina 2.10. myymään mun kamoja pois, ennen kuin karkaan illalla pois babylonista. Sinne on tulossa joku 10 muutaki dudee ja dudettee myymää gearia joten kandee tulla mestoille.
Sen lisäks mul on rättei, ni mä tuon paikalle myös "The Mystery Boxin" jonka sisältä löytyy paljon ylläreitä! Sen verran voin paljastaa et ainaki mun postikorttikokoelma on siellä. Halval lähtee.

Vaikka tapahtuma alkaa Forumin Kukontorilla jo kello 12.00 allekirjoittanut pääsee paikan päälle vasta noin klo 13.00, Pahoittelen.
Nähään sunnuntaina!!!

Lisää inffoa Facebookista: http://www.facebook.com/#!/event.php?eid=137600766338134

Tässä vähän esimakua mun tarjonnasta. Ja tätä staffia löytyy joku 5 roskasäkillistä lisää. . . joten kandee tulla mestoille. . .
















2 kommenttia:

Marie kirjoitti...

Mä haluun ton pipon!

Anonyymi kirjoitti...

voi rähmä mää niin haluun tonne ! :|