Agia Napa Vol. 3

Se mikä muhun vetos eniten Agia Napassa oli tietty lämpö ja ja kaunis ympäristö, mut kaiken sen edelle joutuu kyl laittaa isojen poikien lelut. Me vuokrattiin tietty kaikkia jutskii siel, meiän porukalla oli yhteensä viikon aikana, Nissanin maasturi, 2 mönkijää, 3 skootteria, ja kaikista vehkeist jota oli saatavilla siel mä valitsin mun mielestä seksikkäimmän kulkuneuvon joka on alla kuvassa, eli beach buggyn. Se ei ollu kauheen tykki mut sil oli kiva heittää paskarinkii ja kaks pääl sain sen kulkee melkee 90km/h. Buggy makso joku 70€ päivä, täysin sen arvonen...
Tätäkään mä en ollu kokeillu ennen, vesijeteistä on aina haaveiltu kaiken maailman räppivideoiden jälkeen ja etenki GTAta pelatessa, ja nyt mun haaveet toteutu ku pääsin puoleks tunniks kiitämään 100km/h välimerellä 650 kuutioisella jetillä joka oli muuten aika tykki! Kyyti oli niiiin siisti et ku mun jälkeinen pariskunta oli tulossa jetille heitin sille mimmille et "- you´ll forget your boyfriend after that ride..." myöhemmin ne käveli vastaa rannal ja se mimmi vaa heitti et .. " - Duuud, You where right!"
Rannal riitti tosiaan leluja kaikille, eniten petyin para glideen jos sua vedetään laskuvarjolla veneen perässä. Ei siin mitää ihan kivaa se on roikkuu rätin varas yli 120 metrin korkeudessa mut ei siin mitää erikoista ollu.. mun feivöritti oli sen jetin jälkee sellanen ku flyfish, joka oli ihan kilari, se oli niinku bananaboatin ja leijan risteytys. Ihan hullu, kattokaa video kyseisestä laitteesta, tästä.
Agia napan Nissi beach on kuuluisa euroopassa ja siel oli jopa aika paljon jenkkejä ( ainaki juomakilpailuissa ) siel oli jopa muutama muukin kuvausporukka eksyny ;) Joutu ottaa todistusaineistoa tapahtuneesta.

Ei kommentteja: