Agia Napa Vol.4

Vikan päivänä käytii viel meiän matkanjärjestäjän tarjoamalla retkellä kamelipuistoon, mä oon nähny kameleita ennenki ja oon ratsastanu niil bla bla blaa, mut vitsi näin kesyjä kameleita en ennen oo tavannu. Nää oli just hyvii, niiden kaa pystyy kaulailee ja kaikkee ne oli ihan fine. Mä olin aika fileis.
Agia Napaan lähetään 90% sesti bilettää ja meno oliki sen mukainen et kyl se lunasti lupauksensa. Juhannus, vappu, taiteidenyö what ever kaikki jäi jälkeen, tää oli kaikki ne potenssii sata. Heti ku aurinko laski ni porukka iski baarikadulle ja huh siel se meno oli aikamoista.
Jokainen rafla oli jollain teemalla brändätty, sielt löyty kaikki maholliset mitä voi kuvitella.
Se oli kans aika paha lihatiski se baarikatu. Alla olevan kuvan tytöt ei ole maksullisia naisia vaikka asuista voisi niin päätellä, vaan he ovat ihan normi turisteja joilla on (ilmeisesti) haku päällä... ihan älytöntä..

Ei kommentteja: