Kissanpäivät

Mä oon ollu viettää vähän aika tampereella ja oon viihtyny hotelli Ilveksessä. Huoneestakin on nätti näköala.
Eka juttu mitä tein ku tsekkasin itteni sisään, vaihoin kamat ja lähin jacuzzii löhöömään. Mä viihdyn siellä paljon paremmin ku suanassa. Ilves kärsii vaan samasta syndroomasta ku Serana talvisin, joku on tainnu jättää ulko oven auki, ja siel on vähän viilee sen vuoks. Muuten erittäin viihtysää.
Kävin Amarillos syömäs Beef Pocketin ja tummien papujen vuoks ihan fiiliksis tilasin tän sfkan mut eipä niit nyt ihan kauheena siin ollu haha. Mut safka muuten ihan hyvää.
Mä tulin hetki sit brekkarilta, ja se on kingiä ku siel on sellane latino mimmi joka vääntää toiveiden mukaa munakkaita menemään. Se on sika kiva lisä muutenkin mukavaan hotelli aamiaiseen.
MUSTAA JÖÖÖTIÄ SAA KANS AAMUSTA ALKAEN! LOCAL SPECIALITY:

Mä oon fiilistelly tätä biisiä jo muutaman viikon ajan ja jouduin venailee et musavideo tuli pihalle ennen ku halusin postata sen, mut nyt!!! Bujaka!
Tää tulee soimaan kesällä mun stereoissa.


Tänää illalla mun jääkiekkoura saavutta mitä luultavemmin piikkinsä, ja siitä lisää pian!!!

Lateeerrrr

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

vihaan sun blogia kun aina näitä juttuja lukiessa ja kuvia kattoes tulee nälkä!