Shoppin Till Droppin In Miami

Vaikka en ihan kauheena ostellu juttuja reissussa, kiertelin silti ihan mielenkiinnosta paljonkin kauppoja. Musta on tullu sika nirso vaatteiden suhteen, ja verrattuna niihin ekoihin Amerikan reissuihin ei nykyää enää jaksa kiinnostaa jotku perus jutut, se et tee paita on halpa ei enää riitä syyks et ostais sen pois. Muutenkin mulla on kaapit niin täynnä kamaa et harvasen päivä harkitsen huuto.net tilin avaamista blogille.
Tein kuitenkin ekat ostokseni ikinä American Apparellita tällä reissulla.
Ihan perus vee kaulus teepaitoja on ollu todella vaikea löytää Stadista oikee mistää. Näissäkin AA paidoissa vee on musta vähä turhan syvä mut tää fitti on hyvä ja matsku kivaa orgaanista ni whatta heck. Noita mä raahasin himaan ku ei oikee nykyää paljon muuta tee mieli edes käyttää.
American Apparellilla on muuten aika messevä skaba meneillään jossa etitään maailman parasta peppua, ja siellä on aika liuta osaanottajia ja aika mugavia sellasia kanssa, käykää yytsimässä ja äänestämässä TÄÄLLÄ.
Kuka järkkäis ton skaban Suomessa!?!?!
Yks ihan mahtava skedekauppa South Beachillä on M.I.A. Skateshop jolla on todella väkevä meno, hyvä sijainti ja mahtava henkilökunta.
Puhumattakaan kenkävalikoimasta.
Niiltä löyty hyllystä mm. Supraa, Nike SB, Lakai, The Hundredsia, Vanssia ja Diamondia.
Toinen kenkiin erikoistunu kenkäkauppa joka on aika "must see" jos Miamissa käy, on nimeltään ATC, eli Air Trafic Control. Se on sellane kauppa johon voi viedä omia lenkkareita myyntiin jos ne on mintissä kondiksessa. mut niilt löytyy kans jonkin verran omatuotanto tekstiiliä ja uusiakin stifloja.
Myös täällä oli ihan sika rentoi jäbiä duunissa ja niiltä sai melkee parhaat vinkit niin Miamin yöelämään ku shoppailuunki. Liikkeen keskellä oli matkalaukku karusellin tyylisesti tehty kenkä display joka oli aika siisti. Ekana siin oli kelmuissa RESN Dunkit jotka mäki hommasin muutama kk takaperin.

Tosiaan niitä kenkiä löyty aikamoinen valikoima..... Aika pitkälle Nike, Jordan, Bape, Reebok ja Addun kenkiä. Niil on kans nettikauppa ja ne toimittaa ihan world wide mihin vaan, tsekatkaa tästä.
Tosiaan mä en kauheesti mitää ostanu mut muutama teepaita ja suikka kuitenki tarttu mukaan. Ekana ODB Warhol paita. Me likes. ODB RIP.
Tokana muistutan itselleni vaan ettei haukku haavaa tee.
Kolmantena nostan hattua hienoissa väreissä hienolle pumpulle. A Tribe Called Quest!!!
Vikana teepaita oodi ihanalle juomalle jota löysin kotimatkalla itseni juomasta Heathrown lentokentällä kello 9 aamulla. Kaapista löytyy muutama pullo, AINA.
Miami vei mun sydämmen lomakohteena mut mun rakkaus Losia kohtaan ei todellakaan ole sammunu, ja löysinki Lakers New Eran täydentämään mun fani settiä mitä voin alkaa kohta sporttaa ku NBA pudotuspelit alkaa ja Laker puolustaa mestaruuttaan.
Vähän samaa maailmaa, Los Angeles Kingssien lätsä logolla, ja väreillä joita ne sporttas wwaaayyyyy back. Liloja lippiksiä tulee käytettyä aika paljon joten täs nyt yks lisää mun kokoelmaan.
Ainoo hankinta jota oikeasti etin Miamissa ollessani, ja tiesin hakevani jo ennen sinne menoa, oli juoksukengät. Helsinki City Runiin on enää vähä reilu kuukaus ja oon alkanu jo reenaa. Mä oon aika pitkälle Nike mies, ja niitä mä yleensä etinki, mut kun sain nää kengät mun jalkaan ni mä tiesin heti et mun kuukausia kestäny etsiminen on tullut tiensä päähän.
Nää julkastiin just edellisellä viikolla ku mä tulin mestoille. Ja mä rakastan kun tuotteella on takanaan tarina. Nää on Chad Ochocincon pro kengät, ja se on kova jenkkifutispelaaja, joka synty Jones sukunimen kanssa, ja pelaa numerolla 85, mut halus vaihtaa Jonesin tilalle Ochocinco (espanjaks 85) mut NFL ei antanu sen tehä sitä koska se ei ollu sen oikee nimi. No, seuraavana päivänä se jäbä käveli maistraattiin ja vaihto nimekseen Chad Ochocinco joka onkin nykyää sit sen pelipaidassa sukunimenä.
Pohjan sik sak muoto tekee saman mitä muutkin juoksukengät, vaimentaa. Mut se myös siirtää energiaa pohjan läpi edes auttaen juoksijaa eteenpäin aivan kuten kengän pitäskin. Plus nää on sika kevyet! Vaikka nää ei ihan täysii oo kyl maailman seksikkäimmän näköset kengät oon tosi tyytyväinen mun ostokseen, nää on mulle parhaat kengät mitä markkinoilla on tällä hetkellä. Kengistä voi käydä lukemassa lisää TÄÄLTÄ.


Mä kävin erään lukijan vinkistä/ toiveesta myös Victoria´s Secretissä shoppailemassa.....
Ja jossain vaiheessa on luvassa kilpailu jossa on palkintona läjä Vickin tuotteita, joten stay tuned...
Miami musa pauhaa vielä hetken aikaa, annetaan nyt vuori Triple Ceen Viihdyttää meitä.


Pian lisääää!!!!

Lateeeerrrrr

12 kommenttia:

Juulia kirjoitti...

yliarvostettu toi boom boom..

Anonyymi kirjoitti...

herran jestas mikä skaba tiedossa!!!! :D

noora kirjoitti...

whataa! wöy hei rupees esittelee noita vickin löytöjä;-) oon niin ready skabaamaa, jos palkintona on kerta jotain victoria's secretin unelmia<3 ps.oon täysin koukussa blogiis

Anonyymi kirjoitti...

Jestas mikä kisa ja mitä beibejä. :D

Anonyymi kirjoitti...

HEI JÄTKÄ! SÄ JÄRKKÄÄT NYT TON BEBA KISAN! JA PALKINTONA NOI VICTORIA´S SECRET TUOTTEET!

KK kirjoitti...

Nyt vast löysin tieni sällin blogiin. Oli ihan pakko lukee koko setti kerralla yhelt istumalt läpi.
Ihan parasta!
Peace.

Anonyymi kirjoitti...

Kilpailua odottaen ;)

annika kirjoitti...

Sä kirjotat niin ihanasti :D blogi on muutenkin ihan mahtava, ja laita ihmees huuto.nettiin kamoja käy vaikka kenkäs läpi niin voi tää ihanan isojalkanen teini ostaa ne :D

Sanni kirjoitti...

Voisitki oikeesti heittää huuto.net:tii kamojas myyntii=D Turha niit o käyttämättömii himaska vissii pyörittää.

Anonyymi kirjoitti...

komppaan edellistä - vaatteita myyntiin mitä et käytä ja popoja kanssa! voisit avaa kato semmosen "rinnakkaisblogin" tähä tilalle, missä sit huutokauppaat/myyt niitä pois ja keräät lomakassaa. not a bad idea huh

Anonyymi kirjoitti...

älä kiduta meitä enää miamilla.. se on jo niin nähty.. ;D

Roosa.K kirjoitti...

whoah mikä kisa :D