FIREWORKS AT THE YACHT CLUB

Torstaina järkättiin Nelosen ilotulituksen SM kisat, jotka on paisunu aika isoks tapahtumaks, ja jostain syystä nyt muutamana vuotena paikka on vaihtunu aina.
Jossain vaiheessa tilanne oli niin ihanteellinen et mä näin ne suoraan mun olkkarin ikkunasta, tänä vuonna ne ammuttiin Rajasaaresta aka Koirasaaresta ja me päätettiin iskee veneellä kattoo niitä jostain holleilta.

Oli nätti ja tyyni päivä, aurinko oli esillä ja taivas oli kirkas.
Käytiin ennen ilotulituksia kruisailee Kaivarissa ja Etelä- Satamassa nauttimassa kauniista kelistä ja hyvästä seurasta, puhumattakaan kauniista auringonlaskusta.


Meil oli tietysti El Kapitaano mukana kanssa.
Ennen ku ilotulitukset alko me tilattiin pizzaa aka notkeeta leipää Keilaniemen New Porttiin, ja iskettii vene kiinni laituriin... Pizzojen ääressä ihailtiin mukavan etäisyyden päässä ku raketit lens taivaalle ja paukku menee mitä ihmeellisimmissä väreissä ja muodoissa.


Mä oon kuunellu Draken uutta levyä tosi paljon, tykkään tosi paljon mut täst kamasta tulee surulliseks!
Mut silti se on hyvää, mä tykkään.

Ei kommentteja: