Raskaansarjan Bileet

Viime lauantaina räjähti pankki oikee olan takaa Fredan Tivolissa! Viimiseen kahteen vuoteen mä en ole nähnyt kyseisissä tiloissa toimivia bileitä jos ei lasketa muutamaa keikkaa (mm. LMFAO), mut viime lauantaina ei ainoastaan rikottu Tivolin uus kävijäennätys, vaan luotiin Helsingin yöhön uus eliitti Clubi, Raskassarja.
Mesta oli tosiaan ihan tukossa ja visuaaliset efektit oli myös otettu käyttöön ja ne rikastaa bileitä todella paljon, toinen juttu mikä oli mun silmään iso ilo, oli todella monta pöytää varattu! Rakapakon takana harva lähtee ulos ilman pöytävarausta, ja siistii nähä et se alkaa iskostuu kans tänne. Onhan se mukavampi tilata pöytään kavereiden kanssa pullo ja jakaa, eikä jonottaa ikuisuutta baaritiskillä. Tai toinen, hukata kaverit, pöytä on oiva kohtaamis paikka, vaikka lähtis minkä kokosella ryhmällä liikenteeseen ni siin on aina joku.

Oli muutenki jotenki Suomi levelillä todella hyvät bileet, oltiin jo Jenkki skaalalla monessa kohtaan, enkä mä turhaan kehunu jo etukätee näitä Heavyweight DJssei.




Suosittelen lämpimästi näitä Raskaansarjan kemuja kaikille!

Seuraavaks hypätää parin raketin kautta Rivieralle tän rallin säestämänä!

4 kommenttia:

Josh kirjoitti...

Tunneks sä ton toisiks alimmas kuvas olevat tytöt? Se oikeel puolel oleva ainut brunette on mun serkku Linda! :D

Anonyymi kirjoitti...

Pablo Filmsin jätkät on kyllä kovassa nosteessa, mut eiks toi oo vähän lame rokata noita koruja, mikäli ei itse kyseiseen remmiin kuulu?

Diamonds and Pearls kirjoitti...

Mä en Lindaa aikasemmin (vissii) ole tavannu mut muita kyllä..

Musta se on ihan ok rokata niiden juvelia jos he sen mulle itse on antanut, niitä on kuitenki tehty 300kpl... Et niitä kyllä löytyy muiltakin kuin ydinporukalta.

Anonyymi kirjoitti...

mitä välii kuka kuuluu kenen posseen, power to the pablo!