Kiiltävä Cannes

Eräänä kauniina ja aurinkoisen päivänä Nizzassa mä vedin releet niskaan, ja lähin talsimaa tuttuun tyyliin paikalliselle pääjuna-asemalle. Minne mul oli matka mul ei viel ollu mitää hajua, mut repus mul oli biitsikamat.
Pääsin lippujonoon, ja siin vaihees ku pääsin luukulle, eka seuraava juna lähti Cannesin suuntaan ja mä hyppäsin siihen. Matka kestää Nizzasta Cannesiin vaa joku 20 minsaa, ja junat siel on tosi kliinei, ja niis on puhtaat vessat ja kaikki. Koska en todellakaa ollu suunnitellu meneväni Cannesiin, en ollu pahemmin tehny kotiläksyjä, ja lähin vaa dallaa rannan suuntaan.

Nizzasta katsottuna Cannesissa on lähin rehellinen hiekkaranta, eikä mitää skidii stemuu tai mitää. Rantaa riittää nii pitkälle ku silmä kantaa, ja muutama eillinen iso satama löytyy kanssa. Cannes tietty kuuluisa leffafestareistaan, ja se näky kans katukuvassa. Mä en yhtää osannu odottaa mut Cannes oli todella pramee mesta, rantabulsalla oli mitä hienompia hotelleja toisen perää ja niiden välii oli isketty moderneja taloja sekaa mitkä kimalteli ja kiils niiden lasiseinien kanssa. Myös kaikkien mahdollisten high end muotitalojen myymälät oli edusttetuina.

Cannesissa on kuulemma tosi kova yöelämä, mut viikko ennen ku rantauduin Rivieralle oli mm. Palais Clubi oli menny kesän jälkee kiinni, ja muutenki mul oli lähinnä agendassa nukkuminen biitsillä ja hyvä ruoka, ja lisää unta kiitos. Mä olin lomalla ja halusin ottaa iisisti.

Kauheen paljon mä en Cannesissa aikaa viettäny ja sellasen pintaraapasun seurauksena fiilis oli se et se koko mesta oli aika pintaliitoa ja biitsiä aika pitkälle, vaikkakin nättiähän siel oli. Mut ei kuitenkaa mulle ainakaa paljon annettavaa.




















Slim Thugilta ja B.O.B.ltä on tullu uus video!!! Kovvaa.

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Oltiin kans viime kesänä Nizzassa ja mentiin Cannesiin. On niin lyhyt matka ja kivoi kauppoi siellä. :D

valerie kirjoitti...

Onks muistikuvaa kuin paljon makso toi Cannesiin junailu? Tai Ville Franceen?

Hitto mä haluun kans Ranskaan tai ihan mihin vaa vihaan talvee. Tai sit voisin nukkuu talviunet?

Diamonds and Pearls kirjoitti...

peanuts.
Ville Francee joku tyylii 3.20€, cannesii about 5€. .