YELLOW ORANGE RED BLUE FADES TO BLACK

Mä ajotin mun kesälomani ihan tahallaan vasta syksyyn koska mä tiesin et olin lähössä reissuun, näin ollen mä pystyin "pidentää kesää" omalla kohdallani, joka on kiva asia. Mä kuitenki tän takia melkee missasin syksyn koska puut oli viel ihan vihreitä ku lähin maailmalle, ja ku tulin takas melkee kaikki puut oli jo pudottanu lehtensä.
Mä kävin kuitenki lauantaina vähä fiilistelee Töölönlahdella, jos on viel aika nättiä. Mä pidän todella paljon vanhojen puutalojen arkitehtuurista lahden ympärillä. Sattu mahtava sää muutenki ja aurinko lämmitti mukavasti mustaan pukeutunutta miestä ja maailma näytti kauniilta kultasten linssien takaa.

Joka syksyseks perinteeks on kans muodostunu Lintsin Valokarnevaalit. Ilta ku pimenee, ja kaikki valot on isketty loistamaan ku aurinko, on siel tosi fiilis ihan vaa dallaa ympyrää ja mutustella vähä metrilakua ja vohvelia. Pakollinen stoppi on aina mun kohdalla Derby. Toi heppapeli on todella koukuttava ja mä rakastan sitä.
















Seuraavaks hypätää junaan, suuntana Italia.

Ei kommentteja: