I PACK HEAT

Mä lähen huomenna Meksikoon lomalle vähän vajaaks kaheks viikkoo, ja mä oon keränny hyvän arsenaalin kameroita mukaan, jotta saan ikuistettua kohteet niin kuin ne pitäis, ja pystyn kans toivottavasti tarjoamaan teille mahdollisimman laadukkaita otoksia.

Eka kamera on Canonin G12 joka on mun lempikamera tällä hetkellä. Siin on kaikki järkkärin ominaisuudet kompaktissa paketissa, ja se on paljon mobiilimpi ku järkkäri. Mä en jaksa raahaa isoi mötiköitä mukana, tää menee just hyvin ja kuvat on uskomattoman hyviä. Mul on myös tätä reissua varten sukelluskotelo G12 varten jolla pääsee aina 40m syvyyteen asti. Odotan fileissä minkälaisia maisemia ja eläimiä siel tulee vastaan.

Toinen on Olympuksen Tough 8000 joka on mun all around kamerana, aina messissä. Mä otan sen sillon mukaan ku en oikee tiedä mihin päädyn. Se kestää iskuja ja vettä aina 10m asti, ihan mahoton saada rikki. Tällä mä otan kans kaikki ne pinhole kuvat jotka jakaa mielipiteitä enemmän ku anaaliseksi.

Vikana mut ei todellakaa vähäisimpänä, Canonin S95 joka on korkeatasonen pokkari. Vaikkakin kyse on näinkin pienestä kamerasta on siinä todella paljon säätömahdollisuuksia, aina löytyy joku asetus kaikkiin olosuhteisiin.

Näillä tykeille mennää!!! BOOOM !!!



1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

''.......jakaa mielipiteitä enemmän ku anaaliseksi.'' :D tru