NYCi Kuume

Mä lensin Cancuniin ja takasin New Yorkin kautta, ja mulla oli jo ennen reissuun lähtöö vähän sellanen fiilis et ois ollu nättii olla edes yks yö Nykis. Valitettavasti se ei täl kertaa natsannu. Olin niin lähellä mut niin kaukana. Mä oon lähiaikoina fiilistelly paljon vanhoi East Coast läppiä, vanhoi Zoo Yorkin leffoi, HBOn How to make it in America sarjaa, ja tietty Supremen tän kevään mallistoa. Mä oon ihan die hard Losi jätkiä mut Nykis on se oma ilmapiiri. Vaikka en täl kertaa päässy JFKn kenttää pidemmälle, sain sentää hoidettua vähä suklaata ja matkamuistoja jotka viime reissulla New Yorkkiin jäi hoitamatta.

Viel muutama video ja sit Mehikon kimppuun boom boom!!!

Ps.
Mä lisäsin uuden palkin sivun alalaitaan, josta löytyy kaikkii kännykkäkuvia joita laitan Twitterin kautta eetteriin. Check it out.








2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Looove Hershey's! Ootko huomannut että niitä löytyy myös täältäkin maailmankolkasta Citymarketin jenkkihyllystä :)

Diamonds and Pearls kirjoitti...

Ja Behnforsdilta