Tahtovoitto

Kotona ollaan!!
Olipa jälleen kerran mukava laskeutua Helsinki - Vantaalle tuttuun säähän, ymmärrätte ehkä sitten mua paremmin kun oon saanu iskettyy kuvii reissusta tänne, mut ennen ku teen sen on muutama asia mihin pitää puuttua ennen ku laitan tänne kivoja kuvia Etelän lämmöstä.
Vaikka matkustin yhteensä joku 16h ja olin aivan rikki oli pakko taas valvoa yöllä ja kattoa NBA finaalipeli livenä koska sarja oli Lakerssille katkolla, ja vihdoin 5. ottelussa mestaruus palas muutamien vuosien tauon jälkeen Los Angelesiin!!!
Mä oon tosi onnellinen Lakersin puolesta ja fanina oon tietty ihan fiiliksissä, koska mikä urheilussa on sen parempaa ku nähdä oma joukkue nostavan kauden lopuks se pokaali kohti kattoa. Se mikä teki täst mulle fiilistä nostattavan on se että mulla on tällä voitokkaalla kaudella ollu ilo päästä kattomaan mestareiden peliä muutamaan otteeseen. Eka kävin kattomassa kun Lakers kohtas Pistonsin, ja sain hommattua paikat aika hyviltä mestoilta..
Samalla reissulla pääsin heittämään Derek Fisherin kans, joka oli finaaleissa yks ratkasevista pelaajista, nyrkit yhteen.. Oli aika pikkupoika olo tos vaihees, heh..
Toinen peli oli semi paikallisottelu Sacramentoa vastaa, jonka Lakers vei mennen tullen!
Toi sormi muuten pyörii nykyää jossain tuol meiän sohvatyynyjen joukossa... sitä ei koskaan tiedä millon sitä saattaa tarvita!
Eikä tässäkään istumapaikassa mitään valittamista ollu, Beckham istu ihan muutama rivi edempänä...
Siihen aikaan viel tietämättä tulevasta tallusteli tulevien finaaleiden MVP nro. 24.
Se mitä mä ihailen muutamissa henkilöissä on se mentaliteetti, jolla esimerkiksi Kobe, joka haluaa tavoittaa itselleen ja seuralleen jotain niin arvokasta, että pelkästään se voitontahdon määrä vie sen askeleen muita pelaajia edelle. Jos oikeesti elämässä haluaa jotain niin kovasti että on valmis laittamaan ittensä 120% likoon on todella todennäköistä että sen tulee saavuttamaan, tietysti realistisuuden nimissä. Mäki haluisin osata lentää mut vaik kuinka räpyttelisin ni tuskin sitä paljon ilmaa alle sais. Kattokaa nyt tota ilmettä, se on ilme jonka takana on mies joka haluaa voittaa niin paljon että on valmis tekemään mitä vain sen eteen.
Eyes on the price.
Sit ku on laittanu ittensä likoon täysillä tulee varmasti jossain vaiheessa se hetki ku pääsee tuulettamaan oman onnistumisen johdosta, ihan jokaisella meistä, jossain vaiheessa.

Mä lupasin ennen reissuun lähtöä kertoa että mihin tarkotukseen se mun hankkima retkituoli oikeen tuli, ja nyt voin vihdoin paljastaa että mä ostin sen tuolin sen takia koska samana aamuna kun lähin reissuun julkastiin suomessa erittäin harvinaiset lekkarit ja mä olin päättäny laittaa itteni likoon ja olla jonossa ekana, ja niinhän siinä kävi, mä olin eka.
Syystäkin olin päättäny iskee mestoille nimittäin Niken Air Yeezyjen julkaseminen Suomessa oli jo yllätys itsessään, kengästä on tullu kolme väriä maailman laajusesti ja näistä kolmesta väristä Suomeen saatiin kahta eri väriä yhteensä 7 paria. Se että mä oon ollu jonottamassa näitä kenkiä aamu viidestä saakka, joita on valmistettu vain 3000 kpl koko maailmaan saattaa kuulostaa hullulta, mutta toinen vaihtoehto olis ollu ostaa ne netistä joltai trokarilta jolloin kenkien hinta ois lähempänä 1000$. Suhteessa muun maailman menoon mä en kuitenkaan kauheesti joutunu laittamaan eforttia siihen koska joissakin paikoissa jengi jonotti näitä kenkiä yli viikon!!

Näin Losissa:


Näin Atlantassa:


Näin Vegasissa:


Näin sit joskus kasin aikaan aamulla Helsingis:
Mä lähin havittelemaan mustaa väriä tästä kengästä joka maailmalla oli julkastu jo huhtikuussa mut mun onneks niitä oli tullu suomeen vaan muutama pari jonka takia niiden julkasu yhdistettiin 3. värin julkasun yhteyteen.
Mun kiimaa tätä kenkää kohtaan vaan kasvo ku netissä tätä kenkää hypetettiin joka tuutissa joka loppujen lopuks oli se vika tikki joka sai mut potkittua sängystä ylös jonottamaan tätä kenkää..




Vaikka Kanye on aika koppava henkilö näkyy siitäkin läpi miten motivoitunu se on tavottamaan sen omia henkilökohtasia tavotteita ihan niinku Kobe omalla sarallansa, ja tekemään sen eteen mitä tahansa, joka tekee koko henkilöstä niin seuratun, rakastetun ja samalla vihatun. Mut kaiken tän takana se tietää ite et se laittaa ittensä likoon ja saa silloin varmasti ittestään irti parhaansa..


Ite kengät on ihan sairaat, iten en kauheesti tykkää jos kengis on käytetty liikaa eri materiaaleja mut tässä kengässä kaikki eri materiaalien välinen kontrasti on täysin linjassa ja harmoniassa toistensa kanssa..
Kärjessä on mokkanen harmaa paneeli jonka jälkeen jalkapöytää kiertää neopreeni paneeli jota ei edes huomaa neopreeniks ennen ku sitä koskettaa. Kengän kieli on tehty aina niin arvokkaan vaikutelman antavasta reijitetystä nahasta.

Jordan kolmosten pohjaa lukuunottamatta tää taitaa olla ensimmäinen kenkä jonka Nike antaa artistin sunnitella alusta saakka ihan omaksi kenkämalliksi. En o ainakaa ite nähny ennen kenkiä jossa varsi olisi muotoiltu tollee et se on takaa matala ja sivuista korkee ellei mukaan lasketa Marty Mcflyn skedekenkiä.

Kanyen uusimalla levyllä melkee kaikki biisit on vedetty auto-tunella, ja hän sano eräässä haastattelussa et vaikka se on nykyään aika käytetty tyyli, tykkää hän siitä robottimaisesta soundista jonka se tuo mukaan, ja samaa futuristista vibaa on saatu kans näihin kenkiin tekemällä pohjista pimeessä kiiltävät..
Mä en osaa sanoa muuta ku et mä oon todella fileissä et mä sain nää kengät hankittua vaikka sen eteen joutukin kökkimään useita tunteja yötä myöten kylmässä, mut täl hetkel tuntuu silt et se oli täysin sen arvosta! Nykyään lenkkarit on kuten osakkeet, ne on sijoituksia, vaikka pankki ei niitä pahemmin varmaan luotota... vielä !
Seuraavaks luvassa matkakertomuksia Pariisista, Biarritzista, ja Hossegorista!


9 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Upeet kyl, todellakin jonotuksen arvoset :)

Anonyymi kirjoitti...

Todella upeet!! Minkä alan duunia muuten teet,kun kirjotit et oot jossain "päiväduunis"? Teetkö jotain tietokonehommia kenties? :D

Laura kirjoitti...

Vähänkö helmi, mäkin haluan tonne!

Anonyymi kirjoitti...

paljonko kengillä oli hitaa täällä suomesssa?

Diamonds and Pearls kirjoitti...

Anonyymi:
Ai silimäni terrää, oon niin fiilareis niist.
Thanks..

Anonyymi:
word

Anonyymi:
Mä en liika halua paljastaa mun duuneista, sen verran voin sanoa että oon vaatealalla töissä..
Mistä epäilit et oisin data hommis?
:)

Laura:
Is very very nice.. I can tell you that!

Anonyymi:
hinta oli jossain siinä pleikkari 3 ja normi kicksien välimaastossa :)

Anonyymi kirjoitti...

Törkeen upeet. Kannatti jonottaa! Ja KYLLÄ, noi on niiiiiiiiin sijoitus.

Nora kirjoitti...

Hehe mä oon kans käyny kattoo Lakers-Pistons pelin :P tiedä vaikka olis ollu sama peli, ku minkä säki oo käyny kattoo haha :D
Ja siis kyllä mäki voisin noitten kenkien takii jonottaa <3:D

Anonyymi kirjoitti...

löysin vasta sun blogis ja diggaan kyl tosi paljon!
kirjotit et oot puoliks libanonilainen, ja kuvien perusteella oot beirutissakin käynyt. minkä verran oot beirutin yöelämään tutustunu? onko joku mesta jota suosittelisit?

Diamonds and Pearls kirjoitti...

Anonyymi:
Thanks!

Kiki:
jos oon oikein ymmärtäny niin noit ristiin konferenssi pelei ei kauheen usein ole joten saatta hyvinkin olla et ollaan oltu samas pelis :)

Anonyymi:
Kiitoksia..
En ole oikeen tutustunu Beirutin yöelämään. Reissut on täysin pyhitetty perheelle