Rags To Riches

Mun käsi on nyt ollu paketissa viitisen viikkoa, mun läppäri on edelleen korjauksessa paikassa joka vaikutti pahasti rahanpesupaikalta, tai mikä mä oon arvostelemaan.. Saattaa olla et autovuokraamo jossa korjataan tietokoneita, jossa pyörii vähäpukeisia naisia, ja pidetään pesäpallomailoja nurkissa turvakameroista huolimatta saattaa olla ihan rehellinenkin bisnes..
Anyway, mun pointti oli se et vaikka asiat ei o menny ihan putkeen ni hyviäkin asioita on tapahtunut paljonki.
Sain hyvän ystäväni takaisin maailmanympärimatkalta, ja oli ihan kiva koska olin jo aika kyllästy saamaan tälläsii kuvia sähköpostiini..
He ehti käydä vitsi Balilla ja Ausseissa ja Fijillä ja vaikka missä, mut niiden vika kohde oli mun lempipaikka eli Los Angeles! Ja rakas ystäväni teki mulle sen kaverin palveluksen ja toi mulle sitä tekstiiliä mulle niskaan josta pulssini tapaa nousta.. Tää paita oli mun toivomuslistalla ihan sen takia et se on collabo kahen brändin välillä joista oon molemmista ihan fiiliksissä, Diamond X Berrics. Tää sillätavalla exklusiivinen paita ettei sitä myydä muualla ku mustaa The Berricsin omilla sivuilla ja sinnekki oli rajotettu 100 kpl erä ja sit Diamondin kaupas tätä valkosta. Berrics on täl hetkel ehkä maailman paras skedesivusto jota päivitetään todella aktiivisesti siisteil jutuilla jotka ei aina edes liity niin suoraan skedeykseen vaan myös sen ympärillä vaikuttaviin ihmisiin, suosittelen jopa ei skeittareita tekemään visiitin sinne saitille..
Tää toinen paita jonka sain oliki just sitä nättii tiffany väriä josta oon aikasemminki huudellu ja mistä itse niin pidän.
Saattaa hyvin olla et täst tulee mun "Täs paidas mä katon korista"paita !! Ens yönä on taas peli Lakers vs. Nuggets joka pitää valvoo aamu neljäst eteenpäin!
Kaikis og Diamond paidoissa, jopa collaboissa löytyy helmasta tää samainen lappu.
Oon vaan enmmän ja enemmän alkanu fiilaa Twitteriä, ja päivitän nykyää useemmin ja useemmin omia juttuja, vaikka yritänki välttää "liianusein" päivittämistä koska sekin on ärsyttävää muille..
Sielt bongaa siistei juttui.. Esim viikonloppuna Jenkeis oli juhlapyhä jolloin vissii kaupat järkkää ALE myyntejä eikä Diamondin kauppa ollu poikkeus. Brändin suunnittelija ja omistaja Nick´in puhelin oli kräkätty sillee et sil pysty lähettämään suoraa kuvaa webbiin ja näitä alennusmyyntei pysty sit Twitterin linkin kautta seuraamaan jopa suomesta asti..
Teki kyllä kipeetä kattoa kotoa tietokoneen ruudulta rupusella kuvalla ku jengi shoppailee omassa lempikaupassa jossa about kaikki oli -50% - -75% alennuksessa jonka takia siel oliki jonoo se muutama satametriä.. Oli silti vaik ketuttiki siisti kattoa sitä menoa ja ihmetellä, omistaja kerto kans videolla ajatuksista ja tapahtumista mist oli lopputuloksena syntyny siistei printtei tee-paitoihin.. Mut eniten olin kyl fileis täst nykytekniikasta miten tollanen palvelu on ihan jokaisen saatavilla nykypäivänä, et puhelimel voi streamata nettiin suoraalähetystä.. "Ai te ootte jos siel!? onks siel hyvä meno? Näytä vähän!" Vois toimii...
Mä löysin taas uuden ihan mahtavan ja viihdytävän TV ohjelman nimeltää Wipeout, se ei vaadi mitään kauheeta aivojumppaa, enemmänkin kasvolihaksen joutuu koetukselle koska mä ainaki repeilin ihan täysii näille kisaajille. Mikä tekee täst hauskinta on noiden juontajien hyvät läpät.. Tsekatkaa tää eka osa, suosittelen koska multa tää saa ainaki 10 pistettä ja papukaijja merkin!

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

oii löysin mun mäkkimiehen =)) mä alan lukemaan sun blogia oot hullun komee. <3

Anonyymi kirjoitti...

Upeita vaatteita sulla! Tyylikkäimpii miehii :)

Diamonds and Pearls kirjoitti...

1.Ano:
hahahhehe kiitos :)

2.Ano:
Kiitos!