B-Days N Cocktails In Wonderland

Mä kävin eilen kattomassa leffassa 3Dnä Alice in Wonderland, eli Liisa Ihmemaassa. Mä oon odottanu tota leffaa ihan sika pitkää pelkästää sen takia et lähi aikoina ei ole yksinkertasesti tullu mitää kauheen hyvää mikä antas ittelleen sellasta "pakko nähä" poltetta, ja tää ehkä kuitenki sit vähän kuumotteli et joutu käydä kattomassa.
Tää kannattaa todellaki käydä kattomassa 3Dnä koska verrattuna esim Avatariin täs oli mässäilty ehkä jopa viel enemmän niillä efekteillä, taisin itekki kerran väistää lentävää kahvikuppia hahaha... Siin tulee aga vähä tyhmä olo haha.. Must oli nii hauskaa se kieli mitä siin oli käytetty, ku odotettiin Riemuntaita (päivää) ja tanssittii vissii Leiskuporskaa tai jotai...
Mä kävin leffan jälkee mun ihan vakkariks muodostuneessa Gringos Locosissa safkaamassa, mun pettymykseks mestan menulta oli poistettu Tacot jotka oli just se mitä ei löydy esim. Cantina Westistä tai Santa Féstä, jolla ne erottu edukseen ja ne oli aivan taivaallisia!!! Mä jouduin sit heti kättelyssä tekemään myönnytyksen tilaamalla quesilladaksia..
Safka tuol on todella hyvää mut muuten siel ei kyl homma toimi ollenkaan, ei sitten alkuunkaa. Vähänki ku on enemmän jengiä ni siel saa venailla elämän verran. Eilen jouduin odottamaan noin 20 minsaa ennen ku kukaa toi juotavaa tai tultiin edes kysymään et "ootko valmis tilaamaan?". Ja sit ku olin tilannu niin odottelin viel sen reilu puoltuntia safkaa jonka jälkee mulle tuodaan aivan väärä safka, koska tää ei todellakaan ollu eka kerta kun näin käy jonka takia en tyytyny täl kertaa syömään sitä vaan huomautin kohteliaasti virheestä ja jouduin venaamaan taas sen 10-15min oikeaa safkaani.. Ens kerral jos meen safkaa TEX-MEXiä ni meen ihan suosiolla Santa Fé´hen...
Mä en antanu safkan lannistaa vaan heitin rätit niskaan ja lähin ekaa kertaa ravintolaan nimeltä Ruma. En ollukkaan ennen käyny siellä. Siel oli paljon siistei sisustuksellisia juttuja, mitkä ei kuitenkaan ollu hyviä yleisilmeen puolesta, mut jos vähäänkään kinnitti huomiota pikkujuttuihin, ni siel oli makeita juttuja.
Paikka oli varattu kokonaan Oonan synttäreiden kunniaks ja siellä oli paljon kavereita ja sukulaisia saapunu mestoille.

Tarjolla oli ihan sikana hyvää sushia!!!
Oli hauskat juhlat, ja ne oli järkätty ihan vimpan päälle. Maljojen kohotuksien ja puheiden jälkeen oli luvassa esityksiä ja sun muuta ohjelmaa joka sai jopa allekirjoittaneen positiivisesti ihan hämilleen..
Ruman jälkee iskettiin Annankadulle A21 nimiseen cocktail loungeen joka oli mulle uus tuttavuus. Monta kertaa oon kuullu siitä, ja monesti on pitäny käydäkki, ja nyt vihdoin pääsin sit sinne.   
 

A21 On ehkä smootein mesta mis mä oon ollu aikoihin, etenkin Suomessa. Siel on tosi kansainvälinen fiilis ihan jo sen takia et jotkut tarjoilijat ei puhu ollenkaan suomea. Palvelusta kertoo jo se et kun kävelet sisään sulta tullaan ottamaan takki ja se viedään ovelta narikkaan, ja laput tuodaan sulle pöytään, eikä se maksa mitään. Siel on neliöihin nähden eniten työntekijöitä mitä oon aikoihin nähny missään, kaikki sujuu ilman odottelua.
Drinkkilista on todella laaja ja vakuuttava, ja se oikeastaan on lyhyen kirjan paksunen. Sieltä löytyy varmasti jokaiselle jotakin, ja jos ei löydy ni pojat tiskin takana varmasti osaa auttaa.

Se on myös kertaalleen äänestetty ammattilaisten kesken maailmanparhaaks baariks, kuten on luettavissa TÄÄLLÄ.

Mikäli sinne on menossa istumaan, kannattaa tehdä etukäteen pöytävaraus koska se ei ole maailman isoin paikka, ja se on kuulemma usein täynnä... Tiskille pääsee kuitenkin aina ymmärtääkseni seisoskelemaan..

Itse kokeilin tällästä omenapiirakka henkistä omenadrinkkiä, jossa oli ripaus kanelia ja se oli aivan erilainen mitä on tottunu juomaan.. Mun tekis mieli mennä sinne joku kerta oikee ajan kanssa maistelemaan kaikkee. 

A21 Me nostettiin kytkintä Fabrikkiin jossa oli seuraava pöytävaraus, tässä vaiheessa Sharonki oli hypänny mukaan kelkkaan!!! Sharonin blogilta löytyy kans vähä lisää kuvamatskua illalta jos kiinnostaa.
Jossain vaiheessa iskettiin viel poika porukalla Tigeriin hengailee ennen ku oli aika lähtee kotiin tutumaan tui tui.

Tänää oli luvassa todella absurdi combo johon en ennen ollu törmänny. Mun vanhemmat jotka muutti uuten kotiin tossa ihan muutama kuukaus sitten, kävi ostamassa uuden grillin heidän patiolle, ja tottakai se piti heti koeajaa!! Ekaa kertaa tuli grillailtua noin lumen keskellä ihan ku ois nortsi kesäpäivä.

Oli kyl niiin nättii syödä kesäsiä grilliruokia pitkästä aikaa. Nyt ku meil on oma spotti mis laittaa lihat tulille tulee kesäl varmaan jotain grillisafka aiheisia postauksiaki.

Lil Wayne on ollut tän viikon artistina maanantaina julistetun 12kk vankilatuomion vuoksi. Ens viikolla jälleen uus teema ja uudet artistit. Vikan päivän kunniaks tupla tai kuitti. tupla.
Harmi et tälläsiä biisejä edes tehdään, mutta koska se on valitettava totuutus on hyvä että joku on muistuttamassa asiasta. Keep your head up.


Mä oon yrittäny postaa tätä biisiä varmaan jo reilu puolvuotta sitten mut videoo ei löytyny mistää nyt se viiiuu vvviiiiuuuuu vvii sit löyty ja päästään kaikki nauttimaan tästä.


Vielä tulee kaikkee ennen ku mä hyppään putkeen Lontoon kautta Miamiin ti-ke välisenä yönä....

Lateeeeerrrrr

4 kommenttia:

Laura kirjoitti...

Mä luin jostakin että tohon Liisa Ihmemaahan 3D-efekti ois lisätty vasta jälkikäteen, kun taas Avatar tehtiin ihan alusta loppuun jollain erikoistekniikalla että varmasti tulis äärimmäisen hienoa jälkeä. Hassua kyllä Liisassa se kolmiulotteisuus oli ainakin omasta mielestä silti paaaaaljon fiinimpää. :)

Anonyymi kirjoitti...

viiiuu vvviiiiuuuuu vvii
viiiuu vvviiiiuuuuu vvii
. i'm in love <<33

Anonyymi kirjoitti...

ihan ku mulla ei ois meikkiä tossa mun ja O:n kuvassa. way to go nono!!!
<3: haamu!

lepardi kirjoitti...

tervetuloa maijamiin.