Hasta Luego LA

Vikat päivät on aina haikeita tuolla. Mä en viel ole löytäny maailmasta toista paikkaa jossa viihtysin yhtä hyvin. Ennen kuitenki ku pystyy lähtee on aina pakko käydä fiilistelee Hollywood boulevardin tähtiä, niit on niin paljon et sielt aina löytyy joku helmi jota ei ennen ole huomannu.
Täl kertaa jätin kans oman jälkeni kaupunkiin, siitä lisempää täällä.

Ja vaikka syksyl siel tuppaa olemaan aika viilee sää, sillon ku aurinko lämmittää on pakko käydä pulahtamassa altaas..
Vaikka ois "kylmä" sitä tekee kipeetä ajatella millon mahdollisesti avautuis seuraava mahis uida auringossa. Carpe Diem.

Mä jotenki kans vikoina päivinä aina päädyn The Grove nimiseen ulkoilma ostarille joka on jotain ihan omaa luokkaa ihan ilmapiiriltään. Ei siel mulle oikeestaan mitää ostettavaa edes ole, niinku sanoin en paljon vaatteita sieltä ikin osta. Suurinosa ajasta menee viereisellä Farmers Marketilla syödessä ja Barns & Noble kirjakaupassa jossa mä voisin oikeesti viettää koko päivän.
Losissa mikään ei ole kävelymatkan päässä, vaikka matkaa ois korttelin verran, kaikki tekee sen autolla. Sitä oli vaikee aluks ymmärtää. Vika ilta onki perinteikäästi kulunu Sevent Veilissä joka oikeesti on kävelymatkan päässä mun hotellista, oikeestaan näköetäisyydellä. Se vilahtaa mm. Entouragen introssa jos joku tunnistaa.. Mahtava paikka. Siel on kans kuvattu tää legendaarinen musavideo! "Raisin Hell At The Seventh Veil!!"
Viimein täs vaihees ku tää kyltti tulee vastaan alan mä mököttää, se nimittäin tarkottaa et koht istutaan putkessa pois Losista..
Ja siin vaihees ku tää hökkeli jää horisonttiin tietää et sun peli on pelattu.

Mä oon viime päivät samalla ku oon kirjottanu näitä fiilistelly Latino 96.3 radio kanavaa joka aika pitkälle soi mun vuokra auton radiossa aina Losissa. Nyt on joutunu tyytymään netin kautta kuunteluun, suosittelen: http://www.latino963.com/player.html

Seuraavaks Ranskaan!

Maistuuks se lattari musa?

1 kommentti:

Sandra kirjoitti...

aventura maistuu aina !!
kuuntele semmone kipale ku "obsesion" :)