MIND THE GAP

Allekirjoittanut on palannut pitkältä viikonlopulta jonka takia ei muutamaan päivään mitää uutta ole tullu ilmoille. Ja niistä ilmoista puheenollen, jatkuvaa vesisadetta lukuunottamatta, reissu meni ihan sika hyvin, ja oon fileissä edellee. Päiväreissu Pariisiin oli aika rankka, ku piti herää super aikasin, ja olin takas Lontoos todella myöhää, ja koko päivä tuli juostua pää kolmantena jalkana mut se oli täysin sen arvosta, ja pääsin vihdoin näkemään Murakamin näyttelyn Versaillessa, jonka takia alunperin lähin koko reissuun. Mä söin hyvin ja näin paljon uutta, ja vähän tuli shoppailtuakkin. Täysmittaset postaukset reissusta tulee heti kun saadaan vielä edessä olevat Libanonin reportaasit pihalle.

Koko tän reissun soundtrackkinä toimi Kid Cudin uus levy, ihan sika kova. Yks mun lempiartisteista, joka mulla oli kunnia tavata mun edellisellä Kalifornian matkalla. Ja vielä miten mahtava tyyppi hän oli, se lisäs vaan mun kunnioitusta häntä kohtaa artistina.






Pian lisää. . .

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

How cool is that!! Voiko tiedustella missä yhteydessä tapasit Cudin ja mitä läppää heittelitte?

Anonyymi kirjoitti...

haluaisitko tyttiksen? <3