24H Poissa Tältä Planeetalta

Viime perjantaina klo 16, mä laitoin mun läppärin kannen kiinni, sammutin mun molemmat puhelimet, hyppäsin autoon ja ajoin meiän mökille. Halusin saada pienen irtioton koska tulevat 3 viikonloppua on taas täynnä tapahtumia, ja nyt oli aikaa relaa, ni sillon mä todellaki relaan.
Biksist oli otettu juokseva vesi jo pois ennen ku pakkane poksauttaa putket, siel ei o toimivaa telkkaria, puhelimet pois päältä, ja eikä tietokonetta tai nettiä ollu lähimaillakaan. Tätä mä olin odottanu koko viikon. 


Mä lämmitin saunan, grillasin, luin vähän kirjaa. . . kävin jopa uimassa, jos sitä siks voi kutsua. Säkkipimeessä hyppäsin pommin laiturilt, ja ehin olla vedes jonku nanosekuntin ku sellane paniikin kaltainen fiilis valtas mut koska vesi oli TODELLA kylmää ja mä räpiköin äkkiä ylös ja juoksin saunaan.



Kokkolaa, juusto Wilhelmiä, ja Koskenlaskijalla täytettyjä, pekoniin käärittyjä hollantilaisia jumbo herkkusieniä. Täydellinen illallinen. Ainiin, ja aamiainen.

Tottakai piti muistaa et oli Halloween, ja olin tietysti pukeutunu. Plus mun asu sattuu olemaan todella pehmee, mukavan löysä, ja lämmin, eli täydellinen mökkiasu.

Oli todella nautinnollinen ja rentouttavat 24h ilman teknologiaa, melua, ja muita häiriötekijöitä.



5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Haha oikein! Kuolen nauruun ku kuvittelen itseni yksin mökille istumaan tuommonen puku päällä:D mutta aivan huippu siis!

Anonyymi kirjoitti...

Pieni kontrasti noihin aiempiin postauksiin viime aikoina :) Onneksi sussa on myös tää puoli, ei mee liian pinnalliseks. Kiitos, näitä on ilo lukee! Hyvää talven odotusta, hymyjä!
-Maija

Anonyymi kirjoitti...

haha makein puku ikinä!

Diamonds and Pearls kirjoitti...

Yeap! Se on nättii miten paljon tollasel puvul pelkästää voi repii huumoria.

Thanks!
Kolikolla on aina kaks puolta.

Kiitti :D

Anonyymi kirjoitti...

puvulla on nimikin ja nimi on kigurumi.