Aallot On Vallotettu

Mä olin äsken vieraana Spin FMmällä tunnin verraan jutusttelemassa kaikesta ja soitin vähä biisejä jotka on soinu mun podissa lähiaikoina.. listaa jouduttiin vähän muokkaa koska kauppakeskuksessa ei saa soittaa dirty versioita joita about jokainen mun biisi oli.. Uuh Baby I Like It Raawww
... Anyway täs on mun originaali playlisti tälle pikkuvisiitille..

1. Wacka Flocka Flame - hard in the paint
2. Lupe Fiasco - The show goes on
3. Wiz Khalifa feat snoop and Game- Purp n Yellow
4. Tyler the creator - VCR
5. YG - toot it n boot it
6. Lil Wayne feat Cory Gunz - 6 foot 7 foot
8. Dom Kennedy - Watermelon Sunday
9. Cyhi da prince - living wonderful
10. Chris brown ft busta rhymes & lil wayne - look at me now
11. Rick Ross - BMF
12. Pac Div - mayor


3 kommenttia:

Sini kirjoitti...

Oli ihan sairaan hauska show :) Onks sulla muuten spotifyta? Ois tosi kiva jos pystyisit tekeen jonku spotify-playlistin tänne blogin puolelle, koska ainaki ton pätkän perusteella sulla on tosi hyvä musamaku ja varmaan monii biisejä mitä ei ite tajuu ettii!

Anonyymi kirjoitti...

Hei pystyykö tuota pätkää kuunteleen mistään näin jälkikäteen? Unohtu sillon kuunnella toi :/

Marianne

Jenssoni kirjoitti...

Moromoro!
Mun kysymys menee vähän offtopic-puolelle, mut oon miettiny iphone4 ostamista ja kelasin et oisko sulla jotai kehuttavaa/moitittavaa kyseisest vempaimesta? Kandeeks ostaa? Ite omistan 3G:n joka alkaa olemaa jo elämänsä ehtoopuolella.