AND STILL LA

Los Angeles on mulle shoppailun mekka. Mä oon yleensä sellasella touhutipalla liikentees ostohousut jalas ku laskeudutaan LAX kentälle, et mä yleensä  käyn muutamassa lempikaupassa ennen ku ees meen tsekkaa itteni sisää hotlalle, suoraa kentältä sovituskoppiin...

Yks näistä kaupoista on And Still LA josta mä oon blogannu varmaan joka kerta ku oon ollu Losissa ja aion myös tulevaisuudessa toimia näin. Tää putka tonkii ympäri Amerikkaa hullun siistii vintage sportswear kamaa, nostalginen fiilis ku kaveri käy kaivaa takahuoneesta samanlaisia lippiksia joita sul oli ala-asteella, ja niis on viel laput kiinni. Tää on mulle sellane kauppa, josta mä tiedän et löydän jotain menin mä sinne millon tahansa.. Seiniä koristelee vanhat jo konkurssiin menneiden tai muihin kaupunkeihin myytyjen joukkueiden viirit, ja legendaarisia Jeff Koonsin tekemiä Niken mainoksia. .
IN THE PLACE TO BE!

Myös tällä kertaa mukaan tarttu sitä sun tätä. ..













Himmein löyty oli Magic Johnsonin vintage pelipaita dream team ajoilta. .


Muutama pipo, kaukaa viisaana Kalifornian lämmössä ajatellen näit hyytävieä pakkasia ku pääs himaa... Nyt on pysyny korvat lämpimänä. .

Niinku homie tiskin takana sano "-Bro, you know you cant go wrong with the Dodgers one.. " ku valkkailin lätsiä. . . Hän on oikeassa. . .


Messii tarttu kans liikkeen oma paita. . . Hella fileis. .





5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ahoy Chicago ja Boston!

Anonyymi kirjoitti...

tuli mieleen, että luullaanko sua usein paikalliseks esim. just jenkeissä? ainaki jenkeissä reissatessani törmäsin usein "voi miten söpö aksentti, mistä oot kotosin" -meininkiin :D

Diamonds and Pearls kirjoitti...

bada bing bada boom!

Jenkeis aika usein paikalliseks joo, siel on nii paljon eri kulttuureita ei siel kukaa oikee ees tajuu jos joku on jostai muualta ennen ku oot ainoo ruokapöytäkeskustelussa joka ei tiedä jotai lastenkeksiä tai 90- luvun alun sarjakuvalehtee tms. .. .

Anonyymi kirjoitti...

Hei täällä yksi innokas lukijasi!:)

Anonyymi kirjoitti...

överrrrrri putiikki!!!