WP24 @ Ritz Carlton

Keskiviikko. Downtown Los Angeles.

Aurinko paisto nätisti vasemmalta ku kruisin vuokra Chevyllä Hermosa Beachiltä Highwayta pitkin Pohjoseen kohti pilvenpiirtäjiä. Mä oon matkalla mun elämäni korismatsiin, mut mä en tienny sitä viel täs vaiheessa.. Aurinko on laskemassa just ku saan auton parkkiin, heitän vintage Lakers suikan päähän, napitan paidan ja isken kiesin ovet lukkoon.

Mun paikallinen homie suositteli Staples Centerin viereen rakennetun uuden Ritz Carlton hotlan raflaa, ja mä olin hyvissä ajoin enne peliä, ja mä iskin mestoille. Aulasta läpi hisseille kristallikruunujen ali, 24teen kerrokseen jossa sijaitsee Wolfgang Puckin WP24, Aasialaishenkinen ravintola, josta avautuu taivaalliset näkymät yli Los Angelesin aina Hollywoodin hillseille saakka. Myös näkökulma Nokia teatterille ja Staples Centerille on messevä...

Mä nautin muutaman palan sushia, kalifornia rullia, sekä hieman japanilaista olutta samalla ku katoin telkkarista Celticsin peli... Täs vaihees aurinko oli laskenu kokonaa ja vieressä seisovat pilvenpiirtäjät oli sytyttäny valot päälle, ja mitä pimeempää tuli sitä mahtavampi maisema mun silmien eteen avautu... Tää oli parempaakin parempi alotus mahtavalle koripallo illalle. 
















Tää träkki soi repeatilla koko uuden vuoden, heh. . ainaki 47 kertaa.. Ja nyt siit tuli video. Yes Siiir.

"Go a head baby... Walk on water like Moses!"

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

no kylläpä meni aikaa että sain kommentoiduksi, mutta here we go.

MAHTAVA blogi! vaikka mua ei kiinnosta matkailu yhtään, oon jo varmaan vuoden ajan seurannu tätä sillee aina ku muistan, ja sit tuleeki selattua aina kuukauden postaukset yhellä kertaa, mut tässä pari päivää sit kävi älynväläys et voisin ruveta tietty tilaamaan tätä!
sit siinä aloin selailee vanhempia postauksia, ja 24 tunnin aikana kävin läpi koko sun blogin. olin ihan innoissani ku luin noita 2008 vuoden juttuja, ja miten niistä huomaa, että sä oot kyllä aina ollu aikaas edellä. esim toi kirjotustyyli, mitä sä oot käyttäny ihan alusta asti, jannut on ruvennu käyttämään nyttemmin ihan hirveesti blogeissaan.

susta saa tän blogin kautta tosi rennon ja aidon kuvan, pisteet siitä. toivottavasti jatkat bloggailua vielä pitkään!
(okei jos saan ehdottaa parannusta, ni uus ulkoasu vois piristää kovasti)

MERIEM kirjoitti...

Seuraavaks sun pitää tulla Ausseihin

Diamonds and Pearls kirjoitti...

Kiitos paljon kommentista.
Mulla kävi kans viikonloppuna muutaman saitin kanssa niin et olin niin fileis niist et selasin viikonlopun aikana reilu 150 sivua postauksia, ja se sivu on edelleen auki.. Siisti kuulla josmun saitti on antanu vastaavan fiiliksen.
Arvostan.

Meriem:
Been there, done that!
Mut se pitäis tehä uusiks kyl kans pian.
Kiitti kommentista.