Viikonloppu Hippulat Vinkuen

Viime viikko oli ihan himmee mun kohdalla, ehkä kiireisin ikuisuuksiin... Sen lisäks et oli kuuspäivänen työviikko ja tuntei kerty joku reilu 60 jotain, mä kerkesin viel viikonloppuna käymää vanhempien kanssa syömässä, hot joogassa.. ja vaikka mitä...
Perjantaina avattii Manskulle uusi Velvet clubi, jossa kävin tsekkaa meiningit.. Sisääntulo oli koristeltu nätiks ruusunterälehdillä, ja se tuoksu oli fresshi.. Sisustuksessa oli käytetty paljon eläinkuosia, mut tyylikäästi.. Asiakaskunta on skidisti vanhempaa ja hieman normaalia ehkä hienostuneempaa, ihmiset oli pukeutunu hienosti.. Musa oli aika laidasta laitaan, mut ehkä eniten soi sellane disco klassikko linja..
Käykää tsekkaa jos nabostelee..





Lauantai aamuna jo ennen kukonlaulun aikaa mä olin Tallink Superstarissa matkalla Tallinnaan.. tein aika pika visiitin, mut oli silti ihan kiva reissu, aurinko paisto koko päivän, ja pääs nauttimaan hienosta merimaisemasta.. Mä matkustin business luokassa joka oli ihan helmi, siel koko mestassa oli ehkä 5 tyyppiä mun lisäks, ja hintaan kuuluu safkat ja juomat ja kaikki.. Myös ne juomat mitkä saa jotkut irvistämään.. kaikki.











Tallinnasta suoraan safkan kautta HIFKn peliin, ja tällä kertaa voitto jäis Helsinkiin!!! Tänään julkistetun tiedotteen mukaan Hannes Hyvönen on tehny diilin Stadin Kingien kans, alkaa olee rosteri kuosissa!

Lätkämatsista liukastelin suoraan mun ystävättärien tupareihin, oli nättii koska en ees muista millon olisin viimeks ollu himabileissä.. Ainakaan sellasissa joita en ite oo järkänny.. Ja aika harvoin on ollu kotibileit mis on about koko illan "tanssilattia" täynnä!?!? Oli hauska meininki ja ilta jatku myöhään myöhään.. Sunnuntaina olikin kaikesta koko viikon hulabaloosta sen verran rätti et luovutin ja pelasin vaa peiton alla Angry Birdsiä pipo silmillä ja söin pizzaa, heh.. Parasta









2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

mitäsä tallinnaS

Anonyymi kirjoitti...

Mitä piukuraa tossa viimisessä kuvassa tapahtuu ? : DD Ja pitäny kysyy usein, että matkustatko ihan yksin ?