Kaput Vaput - Ohi

Tulevana viikonloppuna, vuosia sitten syntyi Diamonds & Pearls blogin ensimmäisen postauksen materiaali. Me lähettiin mun silloisen mimmin kans Rukalle Wappulounalle. Siel oli ihan kingii, sää oli ku morsian ja damn, hyvää porukkaa, yksinkertasesti vaa hauskaa. Mä sen jälkee vannoin etten enää ikin enää vietä Vappua Stadissa.

Seuraavana vuonna onnistuin rikkomaan mun käden ja se jouduttiin leikkaa muutamaan kertaan, joten en oikee pystyny ottaa törppöö tai mitää.. Otin vaa iisii Kaivaris frendien kans ja grillattii.. Kävästii clubil. Selvinpäin.

Viime vuonna, mä valmistuin mun silloiseen tavoitteeseen, 22km pituseen puolmaratoniin joka juostiin viikko Vapun jälkeen, joten pämppääminen Rukalla ei ollu ekana mieles.. Jengi ei meinannu uskoo ku sanoin et olin koko Vapun selvinpäin.. Seuraavana viikonloppuna juoksin Helsinki City Runin aikaa 2h 10min.

Tänä vuonna on luvattu vähä skeidaa kelii, mut mä en anna sen haittaa, aion ottaa lungisti ja koitan ottaa parhaan irti hyvästä seurasta ja vapaa-ajasta.

Mukavaa Vappua kaikille.








Ei kommentteja: