Meksiko : Akumal

Playa del Carmenista mä en jaksanu alkaa vaihtelee hotelleja mihinkää, vaikka olis ollu kiva olla vähän chillimmässä lokaatiossa muutama yö, mut .. no can do. 11 Päivää on loppujen lopuks aika lyhyt aika.
Ekan päivä reissun tein Akumaliin, jonka Cafe de Nopalin kokki vinkkas mulle pinkillä post it lapulla. Tää lappu lompakossa hyppäsin taas dösään. Akumaliin ei oikeastaan mee dösiä, mut kaikki jotka menee Tulumiin menee siit ohi, ja pitää sit vaa motarin varrella hyppää kyydist ja dallaa joku vähä vajaa kilsa biitsille.

Akumal on kuuluisa sen kilppareista.. Mesta on oikeastaan sellane poukama jossa on muutama isompi resortti ja scuba skole. Jengi menee sinne pääasiassa sukeltaa, ja se oli aika tukos perheitä. Vuokrasin kamat ja dyykkasin veteen, eikä kauaa tarvinnu uida ku tuli turtlesei vastaa, eikä ne todellakaan ollu moksiskaa vaik niiden seurassa vähä vietti aikaa. Mä annoin Canonin laulaa ja snorklasin menee vaa. Jossai vaiheessa törmäsin melkee mun kokosee snapperiin, joka irvisti siihen malliin mulle et mä kelasin et on aika siirtyä taka vasemmalle ja takas maan kamaralle.

Muuta spessua Akumalis ei oikee oo nätin rannan lisäks, mut jos siit hiihtää ohi kandee käydä moikkaa konnia!















3 kommenttia:

linda kirjoitti...

ihania mutant ninja turtleseja <3

Jossu kirjoitti...

Wou siistei kuvii taas vaihteeks! :) Ihanii noi kilpikonnat, pakko kans ite päästä joskus sukeltelee. :)

Jenbunny kirjoitti...

http://www.youtube.com/watch?v=asZGSGD5A48 sopii teemaan :D