My Nike Free Run+ 2 ID

Nike Running Finlandin Facebook sivuil kerkee viel osallistuu Nike Free Run+ 2 skabaan, jossa ei tarvi muuta ku suunnitella oma väri tästä kyseisestä juoksukengästä, ja tänä viikonloppuna jälleen yks onnekas voittaa itellee suunnittelemat stiflat, sekä tänä viikonloppuna menee viel viiden huntin lahjakortti kans bonarina.
Mä sain lukijoilta muutamia omia designeja sähköpostiin, mut nää yhet mitkä sain haltuun oli ylitse muiden. Kiitos Anna!


Mä kävin ite kans suunnittelemas stifloi, ja se on aika koukuttavaa hommaa. Three hours deep, eikä mitää päätöksiä. Todella vaikeeta hommaa, mut hauskaa. Mä halusin värikkäät kengät koska mul on muutamat mustat juoksukengät jo kaapissa. Hain kans sellasta solidia väriä, mut halusin kans et pohja ois ollu samaa maailmaa. Täs on muutama väritys jotka tuli luotua ton prosessin aikana:






Mä Pääsiäisenä kävin läpi tän kengänsuunnittelun luomisen tuskan. Ja kuten mainitsin, mä halusin solidin kengän, ja yks kingi väri joka oli saatavana kans pohjaan oli keltanen! Myös ihan turvallisuus syistä kelasin et tää on väri joka pimees syksyl näkyy ku on juoksemas mustis vaatteis ilman heijastinta.

Keltasen kans on helppo pukee vaikka mitä, ja tää mätsää mun Alepan muovipusseihin. Ja Mäkkärin paperipusseihin. Kirkas solid keltanen kenkä, Free Run+ 2 pohjalla, joka on skidisti jäykempi kenkä, ja tukee jalkaa kans pidemmil matkoilla. Nyt ku mul on kans iPhone, mä saan kaikki mun juoksureitit GPSsällä kartalle ylös muiden faktojen kans. Läppiin tekstasin mun aliaksen.

Mä tilasin tänää nää kengät, ja ku ne napsahtaa postiin, mä jaan sen kokemuksen teidän kanssa.





Ei kommentteja: