TOUCH DOWN LONDON TOWN

Noin kuukauden päivät takaperin viileenä torstai iltana mä istuin Helsinki-Vantaan lentokentän kahvilassa nauttien Brämhultsin mehua ja Daim kakkua, samalla kun odottelin lentoani Lontooseen lähteväksi.

Mä en aikasemmin ollu oikeastaan ku vaihtanu konetta Englannissa ja nyt viimein pääsin sitten ihan viettämään kokonaisen pitkän viikonlopun tutustumalla safkaan, kulttuuriin, ja tietty kauppoihin. Käytin ekan perjantai päivän ihan straight up turistina pööpöilyyn, ja yritin vähän hamottaa paikkoja. Mä asuin Bayswaterissa joka oli hyvällä mestalla, siit pääs joka paikkaan nopeesti. Asuin ekaa kertaa ikinä hostellissa muiden ihmisten kanssa samassa huoneessa, joka oli täl kertaa mulle jotain uutta. Intin jälkeen ei olekkaan tullu punkassa nukuttua, ja meiän huoneen näköala oli suoraan talkkarin varastoon. Lavish.

Tietty London Eye piti käydä tsekkaa, ja Big Ben. Sain osakseni myös paikallista säätä heti stereotyyppisen sateen merkeissä. Olin onneks varautunu sontsan kanssa. Kävin kanssa syömässä Garfunkel´sissa vähän lammasta ja huomasin välittömästi ettei ehkä mun ruokailutottumukset kohtaa paikallisen väen kanssa ja aloin etsiä vaihtoehtoisia ratkasuja, vaikkakin lammas uppoo aina.



















Ei kommentteja: