HANG UP SKABA - VIEL KERKEE

Uusimmassa Hangup lehdessä on musta pieni kolmesivunen haastattelu, jossa jutellaan skedeyksestä, bloggaamisesta ja mun duunista. Täs artikkelissa vastataan myös suoraan siihen kysymykseen minkä oon blogin kautta vastaanottanu ainaki 187 kertaa: "Mitä sä teet työksesi?", johon oon aina jättäny vastaamatta. Nyt vastaus löytyy mustana valkosella monien muiden seasta. Käykää hakee lehti lähimmäst lehtipisteest.

Kilpailu:
Tää haastis loppuu lehdessä niin että mun vika vastaus jää kesken.
Hommaa lehti, ja käytä mielikuvitusta, tai arvaa miten tää mun vika vastaus loppuu, ja kaks parasta palkitaan. Palkintoina mm. Hangupin vuosikertaa, pipoja ja muuta kivaa.
Lähettäkää vastauksenne osoitteeseen diamondsandpearlsblog@gmail.com ens sunnuntaihin toukokuun 15. päivään mennessä, jolloin voittajat jotka on lähettäny parhaat vastaukset myös julkastaan.



Viime viikonloppuna oli vuoden 2011 ekat Street League skabat Seattlessa, ja täs löytyy finaaleista klippi. Meininki oli aika käsistä, ja Nyjah murhas koko skaban. Tsekatkaa.

Ei kommentteja: