Kalansilmälinssi iPhone Neloseen

Mä tein kevään aikana yhen pienen skeittivideon ihan kokonaan käyttäen pelkästään iPhone 4 puhelinta. Mä kuvasin sen sillä. Mä editoin sen sillä. Ja mä julkasin sen Youtubeen sillä. Video on nähtävissä täällä.
Tällöin mä törmäsin siihen ongelmaan joka yleensäkkin skeittauksen kuvaamisessa on, eli sul on melkee pakko olla laajis jos haluaa kuvaa raneja, ellei ole Fred Mortagne. Mä oon tekemässä uutta iPhone vidoeprojektia, ja halusin tietysti viedä hommaa eteenpäin ja löysin yhen tutun avulla netistä kaupan mis näit fisulinssei iPhoneen pysty tilata, ja ne toimitti kans Suomeen.
Vime viikolla, muutaman viikon odotus palkittiin ku mun magneetilla kiinnitetävä linssi viimein tupsahti luukusta. Tänään iskin sen ekan kerran kiinni ja se toimii ku unelma.
Pian isken matksua eetteriin milt jälki näyttää.

Linssei voi tilaa täält.






2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Saisko tolla otettuja kuvia tänne blogiin nähtäväks?:)

Diamonds and Pearls kirjoitti...

Pian!