RICK ROSS @ THE CIRCUS 19.6.11

BOWSE!

Kesäkuussa on todella väkevä keikka luvassa ku Rick Ross nousee The Circuksen lauteille! Muutamia vuosia sitten ku ROZAY kävi Stadissa keikalla, mä olin työmatkalla ulkomailla, ja missasin sen. Se viilsi mua syvältä. Todella syvältä.
Niin syvältä että mä viimein sitten viime syksynä matkustin Los Angelesiin nähdäkseni sen keikan Blowin Money Fast kiertueella. Velat maksettiin. Viimein pääsin näkee sen livenä. Keikka oli ihan kingi. En kadu hetkeäkää sitä reissua.

Ku mä kuulin et Rick Ross tulee Stadiin toista kertaa, vaikka mä oon nähny sen aikasemmin livenä, mä en edes mieti et meenkö vaiko enkö. Todellakin menen! Ihan fileis. Näin kovia keikkoja ei ihan joka päivä Suomeen saada.. Baby girl it´s now or never. . .

Liput tulee torstai aamuna 26.5. myyntiin, ja ne maksaa ekan päivän ajan vaan 25€!
Ovelta 40€, joita en usko et yhtää sinne tarjolle kyl jää joten. . .
Suosittelen poikamaisesti hätäilemään liput äkkiä haltuun.

Nähään siellä!


ROZAY!


Kuvia Los Angelesin keikalta:



Ei kommentteja: