Mä Oon Kultakala

Mä rakastan matkustelua. Oli se sitten autossa ajamista pitkin poikin, tai ihan miten vaan, musta on aina yhtä siistiä nähä uusia paikkoja ja kokoa uusia juttuja.
Aina ihan yhtä fileissä.
Ajelin iltaa myöten Oulusta pois takasin Helsinkiin tuli siin matkalla muutamia todella hienoja järvi spotteja vastaan, ja pari muutaki helmeä.


Ja sit taas on Kärsämäki. Meno matkalla sain nauttia välipalan ohessa tästä maisemasta.
Paluumatkalla puhalsi uusia tuulia hiustyylien rintamalla.
Mä oon reissannu paljon ympäri ja ämpäri ja oon nähny paljon mahtavia mestoja, en esimerkiks Balin jälkee uskonu et missään voisin törmätä sellasiin maisemiin jotka olisi edes lähellekkään niin hienoja ku ne siellä. 
Ja sit tulee jossain Pielaveden nurkilla tällänen maisema eteen!!!!
Opin ihan uuden tarkotuksen sanalle: peilikirkas.
Se on totta että matkailu avartaa.
Aurinko laski Pielaveden nurkilla ja ajeltiin mars mars vauhtia, ja aamuyöllä ku pääsin kotiin odotti kotona näinkin majesteettinen maisema ja auringonnousu. Koti on paras paikka, ja sinne on aina kiva tulla takas.



Maanantaina julkistetaan Vic Secret kisan voittaja! Pysykää vastaanottimienne ääressä!

5 kommenttia:

Pauliina K kirjoitti...

on kyllä upeita maisemii, ei sitä nähtävästi minnekään kauas tarvii matkustaa ku ihan kotimaasta tommosta löytyy ==D

Anonyymi kirjoitti...

Kenen kanssa matkustelet: kaverin vai tyttöystävän? ::))

Diamonds and Pearls kirjoitti...

mä rullaan soolona!

Anonyymi kirjoitti...

eikö mielestäsi ole hieman törkeää ottaa jostain kanssaihmisestä kuvaa ja julkistaa se täällä blogissasi? ihan surulliseksi vetää, kun pitää jonkun housujen alta pilkottavasta pepusta vitsiä vääntää. nykyajan sormella osoittelua. noinko ne kouluajatkin meni, mielestäsi surkeampien kustannuksella naureskellen? odotin sinulta vähän skarpimpaa toimintaa.

Eeva kirjoitti...

Mä oon kultakala

Niin...varmaan ois ihan viisasta poistaa toi hyvin tunnistettava kuva kärsämäkeläisestä. Ei kovin fiksu veto sinulta, sääli :( Pitäis muistaa kunnioittaa toista, vaikka vähän housut repsottaakin...eikä nekään edes vuittonia.