Mixin Up The Medicine

Mä oon edes vähän yrittäny kattoa mitä mä tuuttaan käkättimeen nyt kun Helsinki City Run puolmaratoni on ylihuomenna edessä. Normaalisti nimittäin en sitä kauheesti tee. Vaihtelu virkistää ja välil on ihan hauskaa antaa itselleen haasteita.
Mä oon vetäny litrakaupalla Gatoradea kun on käyny urheilemassa, se on paljon paremman makusta ku monet limut tai mehut, ja se auttaa pitää nestetasapainoa yllä. Ite tykkään eniten tästä Lemon mausta.
Näin meidän kesken kaikkihan tietää et darra johtuu paljon myös nestehukasta, joten tää on oiva blandis, vink vink...
Mut jos yhtään liikkuu enemmän ni tätä kandee imailla menee. Me like.

Aluks ku aloin juoksee mul oli ongelma etten oikee tienny mitä safkaa ennen juoksemista ja must tuntu et olin joka kerta syöny jotain liian raskasta tms, mut en kuitenkaa ihan tyhjäl mahallakaan viihtyny lenkkarit jalassa. Ja yks mun ystävä joka on personal treineri, neuvo mua iskee perus riisikakun päälle hilloo, ja vetää muutama sellane jonki aikaa ennen ku lähtee juoksee. Riisikakusta saa vähän hiilareita, ja hillosta sokeria sillee et pärjää sen muutaman tunnin treenin ilman et lähtee veto pois ja se on melkee ku ilmaa söis. 
Tää on todettu toimivaks. Vadelmahillo, bujaka.
Näitä Easy Bodyn protskupatukoita mä vedin jonkin verran sillon kun palvelin sotaväessä ja mä voisin vetää näitä kyl iha ilman ekstra protskun takia koska nää maistuu ihan sille mansikka Eskimo jätskille!!! Ihan sika hyviä!!

Jenkeis ollessani aina ku saan jossai vaihees sooda överit ku joka safkapaikassa saa sen litran ämpärin limuu safkan kans, jossain vaihees vaihdan (pieneks) hetkeks Arizona Green Tea´hen. Löysin näitä jonki aikaa sit täältäkin, ja aina vaan ku tulee vastaan ei vaan pysty sivuuttamaan. Parasta teetä mitä mä tiedän, ja todella nätti pullo.
Kandee testaa.

I get it how im living and Im loving every minute!

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Juelz toimii aina ja vinkki ei lil wayne!! se on P########!

tannttu kirjoitti...

Mistä tota teetä vois ostaa?